• Gable

Äntligen fredag del 8

Är du inspirerad av Lets dance Janos?

• Gable

Jo, vi ska flytta till nybyggt. Om 2 veckor ska vi bestämma tillval i lägenheten. Vi har redan bestämt att det ska bli svart granitgolv i hallen. Ekparkett är standard men det vill vi inte ha där.

• Gable

ApG - han bränner säkert filmen till dig på dvd om du vill ha

Janos - jag fattar inte nöjet om vi säger så... Maken när en dröm om att när vi får en son, så ska sonen få en moppe som pappa ska trimma och sen ska han (maken) visa sonen hur man ska köra.... Stackars grabb, han kommer aldrig att få köra sin egen moppe.

Och där fick jag flashback till min egen barndom och min egen far Många tekniska julklappar som jag aldrig fick pillra på själv.

• Gable

Ingen aning hur mycket det kommer att kosta, men det är bara det som vi vet idag att vi ska ändra på.... Sen är det ju en massa andra saker vi ska ha... Lamellgardiner i varje fönster. Och det är många fönster tyvärr.

• Gable

Cindy - maila till min comhem adress. Har du den?

• Gable

Huvva Janos, men vad jag har hört är det värst de första 3 månaderna. Härda ut! Det är värt det!

Jag har varit hos tandläkaren idag och plågats i 1,5 timma. Låg och tänkte att det är nog värre att föda barn så

• Gable

din mailadress tror jag att Janos menar!

Maken?! Han kommer att köpa en moppe dagen efter förlossningen. Trust me! Han är lik min far i det fallet. Min brorson fick en trampcykel när han var 3 månader. Mycket användbart!

• Gable

Eeeh, jag tar hand om pyret de veckor man mår bra, känner sig vackert gravid och allt är tiptop

• Gable

Inte maila nu Cindy, det har du inte tid med

Svar på tråden Äntligen fredag del 8