Inlägg från: Fru Cinderella |Visa alla inlägg
  • Fru Cinderella

Äntligen fredag del 8

Gable

jag vet vad du menar ;)

• Fru Cinderella

HaHa Något jag har vunnit i alla fall, eller??

janos

Nej nej, inget sånt där sympatigrojs. Om jag någon gång vinner så vill jag göra det på riktigt!

• Fru Cinderella

Det är faktiskt sant o jag kommer missa det också ;)

• Fru Cinderella

janos

Om du menar fotot på mig som en present till maken så är svaret:Nej. hantog den själv för att jag tyckte det var kul.. älskar att modella

Gable
    Japp det kommer vara stenar på kanten i stället, är väldigt imponerad över ditt minne. Men dock har jag ingen anig omdet kommer vara jobigt eller inte då jag inte är gift än ;) Menjag de kommer vara stenar hela vägen, 8 st.. brett o brett.. det blir en 8 m.m sammanlagt.. tror det är en vanesak faktiskt.

• Fru Cinderella

Gable

Lite svårt när den inte är köpt än ;)

• Fru Cinderella

Gable

*rodnar lite o viskar*
    Det är inte min bild *hosthost*

• Fru Cinderella

nja, det kan vara sant.. har inte så mycket bröllopsplanet just nu. Har mest konsentrerat oss på flytten.. men det kommer.. försöker hålla mig lite tystare i den här trpåden om det faktiskt eftersom ni är gifta redan ;)

• Fru Cinderella

...nej nu säger nog Cindy godnatt..

ont överallt

Full

och allt annat möjligt mysko!

• Fru Cinderella

Ja guld om ni vill hjälpa till..

är nog mest rädd för o prata om något som ni inte vill.

Sen om jag ska vara ärlig efter mina fem glas vin, så känner jag mig fortfarande ltie som en utböling här.. hoppade ju in helt plötsligt en dag utan inbjudan och sa hej i er lilla grupp o stannat sen dess..

• Fru Cinderella

Aj vad ont jag har överallt.. i kroppen efter flytten o i knoppen efter vinet.. :(

Men fluff vad kul det är o ha flyttat

Svar på tråden Äntligen fredag del 8