Äntligen fredag del 8
Jo, jag har lyckats skjuta ifrån mig att flera kanske vill ha MITT hus...
Jag tänker mig en marknad bestående av mig och 35 olika säljare...
Jo, jag har lyckats skjuta ifrån mig att flera kanske vill ha MITT hus...
Jag tänker mig en marknad bestående av mig och 35 olika säljare...
www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2112101.html
Nu börjas det. Jag ljuger aldrig, men det är INGEN som tror på att jag hade 95-60-90 när jag var yngre. Jag vägde väl 75 då. Mindre och jag ser bisarr ut.
Men vissa av dessa vikter får mig att tänka anorexi...
Ja, jag har aldrig förstått varför ALLA måste vara trådsmala. Jag tycker att i många fall så är det för lite helt enkelt.
Jag har några jättepyttiga polare som inte alls ser magra ut. Sen har jag några större som skulle behöva gå upp några kilon för att se bra/friska ut.
INDIVIDUELLT. Inte ett ord alla lärde sig i skolan...
*wow*
Va roligt cindy!
:D
Ja Rystall, det kan du nog göra. Men vi frågar ÄPV en gång til för säkerhets skull:
ÄPV: ska du verkligen inte åka till stockholm?
Vi kan väl bestämma en dag när vi sätter oss och för över stålar så du kan betala. Typ 1a mars, eller vad säger ni andra? Du betalar väl via internet, rystall? Det är... tisdag nästa vecka. Måndag är 29e feb, jag ska till mvc för cellkoll, så jag tror tisdag är första.
ÅHÅÅÅÅ, men då var bara 6an uppåner...:D
Faran med bildminne skulla jag säga.
Då är 1a en...FREDAG!!!
Kanske lite dumt, ska vi ta torsdag istället? Det går ju några dagar på helgen, bankerna är ju lite så kinkiga om transaktioner på lö/sö.
4e blir ju en måndag isf, å då ska det ju vara inbetalt.
Man vill ju inte att nåt företag ska sitta å häcka på våra pengar i onödan
Vad sägs om ett "viktigt möte gällande min framtid"?
Ludde gråter, borde trösta lite.
Hur rättfärdigar dina svårisar DET totalbytet? Från "du ska inte gifta dig" till "vassego en bröllopsresa"?
Jag står här på sidolinjen och tittar på en sån svårismatch. Jag vet inte vilket spel det är, jag har lite svårt att klara ut reglerna. Känner inte ens igen bollen.
Jag tror att jag måste sätta mig på läktaren och ta en korv eller nåt.
Thailand?
Men i maj så är medelhavet FANTASTISKT! OM vi åker så blir det just i maj, och det blir spanska fastlandet. Allt är så grönt och vacker då och infödingarna är inte less på alla turister än. Värmen är skön utan att vara olidlig som den blir framåt juli-augusti.
www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2114766.html
Titta, vårt nyaste troll är här igen. SÅ perfekt är h*n åxå...