Äntligen fredag del 8
APG
Har faktiskt ingen aning i nuläget. Började bara fundera i kväll på alla konstiga symptom som nog börjat hopa sig.. ska vänta lite o se.. gör nog ett grav snart tror jag
APG
Har faktiskt ingen aning i nuläget. Började bara fundera i kväll på alla konstiga symptom som nog börjat hopa sig.. ska vänta lite o se.. gör nog ett grav snart tror jag
Jo aningen.. har vart gravid en gång för några år sedan, men jag gjorde abort. Minnet av hur det kändes bleknar verkligen. Men det är väl typsikt för oss kvinnor annars o tro att man är gravid en 365 gånger om året ;)
Såvida inte den ena av er har med en STOR skylt där det står HÄR ÄR JAG!!! Eller båda, så att ingen känner sig utanför ;)
Gable
Så tragiskt det lät! Men om det är till någon lycka så kommer du nog göra dig väldigt bra som skylt
Gable
Så underbart tragisk du är.. du borde börja jobba för Våra Bästa år eller nått *skrattar*
Rätt tragisk kan jag tänka mig
Tretton minuter kvar innan McLeods Döttrar börjar
Har inte jobbat på två dar :( Telefonlinjen ligger nere så jag har fått tvångsledigt *morrar*
Inte lätt o jobba i kundtjänst när telefonen inte fungerar!
Yeaj 10 minuter kvar
Färre minuter kvar
Nope.. McLeods döttrar är dagens höjdpunkt.. älskar verkligen den serien! Bandar varje dag i vanliga fall