Inlägg från: äntligen på väg |Visa alla inlägg
  • äntligen på väg

Äntligen fredag del 8

Mysigt hus MC

Kul att kika lite på Hemnet, jag mer eller mindra bodde på den hemsidan ett tag. Hade sin charm att leta hus och drömma, men nu har vi ju fått tag i vårt drömhus, så det dröjer väl förhoppningsvis ett antal år innan vi behöver leta hus igen.

• äntligen på väg

Ang vuxenpoäng:
    Är det vuxenpoäng eller tantvarning när man kommer på sig själv med att köpa exakt samma tröja i olika färger för att det var en bra modell och exakt likadana byxor när ett par blivit utslitna?
    *ÄPV kikar försiktigt ner i shoppingkassen och slås av insikten*

• äntligen på väg

Gott Anne !

*Tar Anne under armen och vacklar fram, tanter som vi är *

• äntligen på väg

Låter som en pärs det där Cinderella. Men du ska se att du klarar provet galant imorgon. Jag håller tummarna för dig!

• äntligen på väg

Gable: Kul att du kikade in. Vi saknar dig! *Kram*

Cinderella: Jag tror och hoppas att dom där fåniga 0,4 procenten kom på plats idag. Säger som dom andra: ibland tar hjärnan fikarast mitt under pågående arbete . *Kram*

• äntligen på väg

Härligt Cinderella, grattis
    Visste ju att du var våran bästaste samtalsmottagare!!!

• äntligen på väg

Jag har faktiskt kikat lite på att åka upp till Stockholm och träffa er, jag mår ju bra nu! Men oj vad det kostar pengar! Funderar dock på att köra själv (har ett väldigt förmånligt avtal för firmabilen, så jag betalar nästan ingen bensin - kanske inte så miljövänligt dock).
    Ska räkna lite på det.
    Vi är bjudna på 80-tals fest samma lördag oxå och det hade ju varit kul att gå på den med...

• äntligen på väg

Äntligen fredag.

• äntligen på väg

Hej hej!
    *Kikar hastigt in*

Är på väg till träningen nu. Ville bara tala om det. Att jag ska träna alltså. Inte för att ni ska tycka att jag är väldigt redig eller så. Ville bara lixom tala om det...träning alltså...lördag morgon som det är.

• äntligen på väg

Ciao. Två dagar kvar och jag vet fortfarande inte om jag kommer . Har haft så mycket att göra att jag inte ens hunnit läsa i fredagstråden .

Jag och maken har mest sprungit om varandra de senaste veckorna. Och jag har väldigt lite pengar kvar (får lön den 27:e).Dom två sakerna talar emot att jag åker iväg. Samtidigt... hur ofta får man chans att träffa alla fredisar lixom..?
    F´låt att jag velar! Räkna inte med mig förrän ni eventuellt ser mig på lördag. Jag har iaf koll på tiden 13.30 (kommer antagligen med samma tåg som Hilde 13.45 om jag kommer).

Kramar i massor!!!

Svar på tråden Äntligen fredag del 8