Äntligen fredag del 8
Så där ja!
Nu har jag äntligen gått igenom min garderob och sorterat den lite bättre. Det skulle jag ha gjort för läääänge sen, men det har bara inte blivit av. Få se hur länge den håller sig fin den här gången
Så där ja!
Nu har jag äntligen gått igenom min garderob och sorterat den lite bättre. Det skulle jag ha gjort för läääänge sen, men det har bara inte blivit av. Få se hur länge den håller sig fin den här gången
Måste få berätta en sak! Idag har janos mått bra. Första dagen sen det blev + på stickan
*peppar peppar, ta i trä*
Hur gick det hos gynikologen, Gable?
Krya på dig Cindy! Var du inte sjuk nyss?
Tänker på äpv!! Hur har det gått för dig idag?
Mc, ja hur ska Wille klara sig utan mamma? Det går väl inte?!?!? Eller är det mamma som inte klarar sig utan Wille? ;)
*vinkar tillbaka till apg*
Hur gick det för mamma, när Wille var på dagis?
*tittar mig yrvaket omkring*
janos har lyckats med något jag inte gjort på läääänge. Jag somnade på soffan. Kanske kan bero på att jag låg vaken mellan kl 4.50-6.30, för att sen vakna till klockradion kl 7
*gäspar och knatar i säng*
Vad skönt att det gick bra Gable!
Vilken äggmaskin du är äpv!
Anne, du är världsbäst på bordsplaceringar
Vart är Rystall, Hilde och cm?
*tassar mot tandborsten*
Ja, usch för -30. Vi har -28 grader idag ;)
Man får INTE bitas Wille. Aj aj!
Jag håller med Gable, -28 är inte så farligt som det låter. Det är värre i söder med den fuktiga kalla luften.
Trist om du inte kan, men jag har full förståelse. Inte så länge kvar nu till bröllopet
Nu har jag skickat mail. Där finner ni en annan mailadress till Hilde oxå. Kan vara idé att spara den istället