• janos

Äntligen fredag del 8

Usch vad jag är trött idag och det gnor i magen hela tiden. Känns precis som när mensen ska komma igång.

Längtar till nästa tisdag, då vi ska på inskrivning, så att man får lite mer information och kött på benen

• janos

Tack för ditt svar Rystall!

Vad trevligt med en vecka tillsammans, bara du och din familj. Var det där ni var för ett tag sen?

• janos

Mamma och jag har alltid telefon date på tisdagar. Det bara tutar upptaget där! Hmmm, mammor! Hon har väl inte glömt mig?!?! ;)

• janos

Måste få berätta en sak:

Mamma och övriga familjen har tjatat och tjatat och tjatat på oss om att skaffa barn.
    Min syster, som vet om att vi ska ha barn, var där i helgen! Hon berättade att mamma tyckte att det är så tråkigt att vi inte får till några barn. Mamma började även prata om en korgsäng, som min syster vill ha i framtiden. -Vi får nog helt enkelt köra över den till er istället.

Min syster hade svårt att hålla sig, men hon var sååå duktig och mamma anade ingenting.

Vi ska ju fira mammas 60-års dag i början av mars. Vi borde då ha passerat 12 veckor och tänkte berätta för hela familjen. Vi funderar på att ge mamma ett kort med texten:
    Grattis på födelsedagen, mormor! Du kommer väl och hälsar på i höst, så att vi får lära känna varandra. Kram från Pyret!

Hon kommer att få världens chock

• janos

Nu kom maken hem. Kanske man kan få sig en puss snart

• janos

Kanske man borde ta och filma henne och dom andras reaktion

Svar på tråden Äntligen fredag del 8