Inlägg från: Fru Cinderella |Visa alla inlägg
  • Fru Cinderella

Äntligen fredag del 8

Goder morgon!

• Fru Cinderella

*vinkar till er alla*

• Fru Cinderella

ÄPG

Vilken tur!!

Annars kunde du fått några glas vitt av mig

• Fru Cinderella

Usch, vad kasst det var på melodifestivalen idag :(

Men nu är det RatRace

RatRace GOOD!

• Fru Cinderella

En underbar film på 4:an (Det är nyheter nu).. den började halv... o du kan fortfaraned hänga med om du vill.

Handlar om 6 personer som spelade på ett hotell i LasVegas o vann en mark i stället för pengar. Hotellägaren skickar ut dem på en tävling om 2 miljoner. Den som först tar sig till ett bankfasck i NewMexico vinner 2 miljoner dollar.. tävlingen har precis börjat o de har gett sig av.. så det är helt lungt att hoppa in in.. VERKLIGEN sevärd.. den är underbar

• Fru Cinderella

Vi ska åka utomlands på bröllopsresa!!

Får det i present av svärisarna! Är i helt totalt chocktillstånd.. speciellt eftersom de till och med försökt prata ur min blivande bröllopet för bara 2 månader sen!

Så nu ser det ut som två härliga veckor i Tunisien!

• Fru Cinderella

Ja ska bli supderduper roligt! Har inte vart utomlands sen -99. trodde inte det skulle ske på än ett par år till, inte med vår ekonomi Föräldrar kan vara riktigt söta ibland!

• Fru Cinderella

Vi åker nog en vecka efter bröllopet så runt den 5 maj..

Ja du.. de har kanske förstått att vi menar allvar? Har faktiskt ingen aning..

Men det verkar inte bli tunisien.. ALLA säger ju hur mycket negativt om det landet som helst.. har ni några tips?

• Fru Cinderella

Cindy också sjuk nu :(

• Fru Cinderella

Åhh semla.. *suckar* om jag bara orkade gå till affären!

Svar på tråden Äntligen fredag del 8