• Gable

Äntligen fredag del 8

TOG JAG 20.000!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Jäklar!!!

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOO!!!

Det firas i mars! Jag lovar!!!

Det vore faktiskt roligt att läsa igenom alla inlägg som vi har skrivit genom dessa 2 år. Man kanske skulle ta en printar-dag på jobbet? Hmmmmmmmmmm....

Nån som har kvar länkarna?

• Gable

Tackar tackar *rodnar lite* Jag ska bjuda er på nåt i mars

Ni som ska ha rum - ni har mail!

Apv - *kramar om riktigt hårt* Jag hoppas verkligen att det tar sig!

Apg - Hojta till när du är hemma, om du har tid och lust kanske vi kan ta en kaffe?

I natt vaknade jag URPIGG vid 5-tiden. Låg och klappade på makens sida av sängen för att kolla om han hade klivit upp. Det hade han inte. Efter en halvtimma började kampen att få upp honom ur sängen. Jag kliver inte upp före, eller samtidigt, som honom för vi har båda uruselt morgonhumör. Till slut fick jag upp honom och iväg honom till jobbet.

Så nu håller jag på att somna över tangentbordet

• Gable

Apropå eventuell graviditet så vet jag inte om det är hormoner som spökar eller om det verkligen är nåt...

Jag mår jättekonstigt, har molande mensvärk till och från, brösten småömmar och jag har en djävulsk pms. Sen blir jag gråtfärdig för ingenting.

Märkligt.

• Gable

Fast att jag är grinfärdig kan ju bero på trötthet

• Gable

Apg - har mailat tillbaka nu!

Häppelihäpp, klart jag vill vara som du Janos. Jag är jätteavundsjuk på ditt illamående, ätande på nätterna och sömnbrist

Går det inte att beställa en symptomfri graviditet? *funderar*

Förresten Janos, vart har du hittat det där med barn-stjärntecken? Kan du länka?

Äpv - En på jobbet är gravid, innan det blev offentligt trodde jag verkligen att hon hade gjort en bröstförstoring. Det var liksom från A till C på ett par dar. Dessutom i kombination med tajta toppar gick det bara inte att undvika att se dom

• Gable

Jag berättade för herr Gable att jag tog 20.000 och att Rystall hade räknat ut det.

Han blev helt chockad.

Det tog ett tag för mig att förstå att han trodde att Rystall hade RÄKNAT VARTENDA INLÄGG, inlägg för inlägg. Ibland tror han verkligen att vi inte har åt liv

• Gable

Aaaaaaaaaaaaaah! Freeeeeeedag!!

Är det schlager imorgon? Whohooooooooo!!

Jag har varit riktigt duktig idag. Jag har - tadaaaaaaaaaaa - bokat tid för färg & klipp hos frissan.

Sist jag färgade håret var.... Snart 1 år sen och klippningen...... Ett halvår sen.

Ska bli så supertjusig så!

• Gable

Man får ladda med citronvatten och lite chasewnötter alltså

• Gable

ååååh, vin! Trevligt. Fast å andra sidan är citronvatten gott också *man kan verkligen lura sig själv*

• Gable

*kramar om äpv jättehårt* Du fixar det här gumman!!

Själv är jag nu helt övertygad om jag ICKE är på smällen. Varför? Bara känns så i huvudet på mig.

*vinkar tillbaka till Apg* Heeeeeej och välkommen hem igen!

Har varit på stan med maken idag. Vi åt brunch, gott gott, mätt fortfarande.

Måste bara berätta att jag gjorde jordens fynd till brorsonen. En Timberland tröja. Kostade från början 1100, men nedsatt till 400! Superfynd! Köpte även likörglas för 30 kr st. Kostade från början 150! Visst har jag gjort otroliga fynd idag. *såååå nöjd med mig själv*

Svar på tråden Äntligen fredag del 8