Äntligen fredag del 8
Ooooh Janos -15 grader.... här är det bara lite surmulet och några plus.
Idag har jag varit sjuk i en vecka. Det värsta verkar vara över, men hela kroppen är darrig så det blir nog att ta det lungt i några dagar till.
Ooooh Janos -15 grader.... här är det bara lite surmulet och några plus.
Idag har jag varit sjuk i en vecka. Det värsta verkar vara över, men hela kroppen är darrig så det blir nog att ta det lungt i några dagar till.
Ser att ni pratar bröllop
Nästan så jag blir nostalgisk. Och jag som just skeppat iväg min klänning till Dalarna... Hoppas verkligen den kommer passa köparen! Det gör den troligen
Har fortfarande feber ikväll. VILL ATT DETTA SKA TA SLUT!
testelitest! Feta ord i lustiga färger.
Testelitest [b]igen[/b]
Bah, inga lustiga feta ord. Tråkigt.
He he... jag orkar inte riktigt hålla mig ajour med hur nära eller långt ifrån jämt nummer vi är länge sedan jag tog jämt nu.
Jag konstaterade just ihop med maken att vi nog kommer att klämma nr 20000 i den här tråden Vad tror ni? Maken sade "grattis" med ett fniss o en ironisk stämma... tror han också insinuerade "skaffa er ett liv"
Ja Rystall det var den helgen vi pratat om att träffas. Jag är fortfarande på ... hur är det med er andra?
nämen grattis Janos!
Hö hö undrar om din o min far spelade i samma svårfars-liga Min hör ju också till de knepigare...
Janos vad gäller goda råd... jag finns här om du vill fråga nåt. Personligen upplevde jag början på min graviditet som nästan overklig... var ju svårt att begripa vad det var som kurade inne i magen. Tror att det bästa man kan göra är att ta det lungt, unna sig det goda i livet, skämma bort sig lite och försöka att inte grunna på fel tankar. visst det finns en massa mat o sånt som man behöver ha lite koll på, men får man i sig en gnutta fel är det ju ändå inget att gräma sig över... näh, använd det sunda förnuftet så blir allt bra