Äntligen fredag del 8
*skickar över en massa varma filtar, gott the, halstabletter, halsduk, bra filmer att se i soffan m.m. till anne*
Krya på dig!!
*skickar över en massa varma filtar, gott the, halstabletter, halsduk, bra filmer att se i soffan m.m. till anne*
Krya på dig!!
Idag är det dags för inskrivning. Hoppas att maken kan följa med första gången
Rackarns Gable, vilken klippa på jämna nummer du har blivit!
STORT grattis!
Känn dig inte ledsen, cinderella! Vi blev tagna på sängen allihopa!
Det är bara att erkänna att Gable är den nya drottningen!
Maken jobbar ju för sin far, som är här just nu. Svärisarna vet inget om pyret ännu, så han har lite jobbigt att ta sig från jobbet, utan att svärfar ska undra vart han ska
Men han skulle tydligen ordna det, så han följer med
Det gick bra idag. Massa info och broschyrer att ta sig igenom nu. Tyvärr blir det inte ul förrän i början av april, så vi får väl anta att pyret mår bra.
Bf är 10:e september, om allt går bra!
Kan lägga till att jag mår dåligt ikväll igen Ska till läkaren på torsdag, som ska ta blodprover m.m. Få se vad hon säger då
Nu måste jag sova. Natti natti allihopa! Krya på dig Anne!
God kväll!
*en trött och sliten janos tittar förbi* Det var en dålig kväll med illamående, natt med lite sömn och morgon med första riktiga illamåendet, där jag inte fick behålla frukosten
Idag tog jag mod till mig och berättade på jobbet. Dom blev alla snopna, men glada. Det har varit så jobbigt där, för jag kan inte utföra det jobb jag brukar, så det kändes inte som något val än att berätta. Jag fick veta att jag var en riktig högoddsare. Tänk om man hade vetat det tidigare.....då hade vi varit tika nu!
Stort grattis till våran nya drottning: GABLE!!! Du är verkligen på topp just nu. Jag säger bara en sak: WOW!!!
Ang kön så har vi inte pratat om det. Kanske kan vara kul med en överraskning, så här första gången.
Hur går det för er äpv och GAble? Jag tänker på er och håller NÅGOT, för tummarna funkar uppebart inte. ;)
Rystall, kul att se dig. Vet inte om det är jag som är vimsig. Har du börjat jobba igen?
Hur går det för våran förkylda apg? Blir du nå bättre?
Nä, nu är det sängen nästa! Vem vet hur mycket man får sova i natt?!?!
Söta drömmar till er alla! Ni är toppen!
Kramar i massor
Vad spännande Gable! Jag förstår att du längtar efter att må som mig ;) Jag har fortfarande molvärk och väntar fortfarande på att mensen ska komma när som helst
Apg, inte illa att få träffa maken en vecka och dessutom sova i egen säng. Skönt att du mår bättre
*tänker på äpv och alla andra så klart*