Gable, räknar du med besök...
Jag struntar i att tvätta. Jag köpte nytt.
Jag har satt sprätt på MASSOR av stålars på ABSELUT nödvändiga pryttlar till resan.
*hehe*
Jag har eg inget nytt, så det var på tiden, men jag låtsas som att det var för er skull.
Men tyvärr så har alla tjockisbutiker i stan ombyggnation (hur i htlv3 lyckas de bygga om i BÅDE birsta och city samtidigt???) så nåt nattlinne hittade jag inte.
Jag måste rota i min garberob. INTE skoj. Där finns massor av smala kläder från 70kg-klassen (då när jag tränade som mest och var som smalast) som lär ge en del ågren.
Men jag har gått ner ännu ett kilo, det är inte att förakta. *ler tappert*
(tröstar mig som om det vore 10 kg)
Känner mig som min kompis när hon skulle utomlands för första gången i sitt liv vid 24 års ålder. Hon köpte ALLT nytt - inget som var med hade ens blivit tvättat. Å inte var det HM å Lindex - näe, björnborg och NK för heeeela slanten... Dyr 4*ig resa - all inklusive. Men vem klandrar henne - hon och sambon hade gott om stålar sparade och ingenstans att spendera dem.
De åkte till Alcudia om jag inte minns fel. Bra gjort av en alkoholistdotter med liten hjärna och största hjärtat i världen. Hon åkte iallafall! (Har kompisar som inte varit nånstans - utom till Kungshamn på skolresa i 9an. (behöver man pass dit?)
(PS: alkisen mötte gud och var SUPERBRA sista 20 åren...)