Äntligen fredag del 8
ja men då så!
ja men då så!
ack denna värld *tant anne skakar på huvudet*
Absolut!
gör det - övervägde det själv. Förmodligen är det en do-gooder som inte förstår bättre utan tror sig ha vilja att frälsa världen från sig själv och därför har rätt att gå på hursomhelst
jag kommer till en lista - vad är det vi ska se?
ja, vissa gillar ju furu mer än andra...
ska erkänna att vi har bokhyllor i furu hemma dock - mycket av dem. Men, grejen är att vi fyller upp dem och då syns knappt själva hyllorna och de är det stabilaste och mest flexibla system som går att få. vilket behövs när man fyller hela rum med böcker...
nej, faktiskt inte IKEA utan Universal - inte snorbilliga heller om man inte köper begagnat förstås (vilket vi gjort en del, samt tagit över system efter mina föräldrar - vi kunde bygga på en hel del efter pappa t ex). Men de går att bygga på i oändlighet. Byggde vi nytt (vilket vi aldrig kommer göra) så skulle vi nog försöka bygga in hyllor i väggar och så för att slippa ha lösa hyllor alls utan böckerna smälte in i väggen...
Jo, enhetligt var det ju verkligen. Inte alls min stil heller.
Jo, o då kan det ju bli supersnyggt! Problemet är ju att jag t ex inte har tid o plats (eller ro) att pyssla på det sättet. Och de i cattas hus tycks ju inte vart på vippen att sälja sin gamla furu...
En kompis tipsade om detta: www.ekoladan.se - sånt gillar jag! Har bett henne recensera när de haft sin låda ett tag - men jag är lite rädd att det är för mycket för t o m ett tvåpersonershushåll - kanske mer för en hel familj...