Äntligen fredag del 8
Jag måste erkänna att jag är inte ens sugen på vin.....ÄN så länge ;)
Jag måste erkänna att jag är inte ens sugen på vin.....ÄN så länge ;)
Maken är sjuk och ligger och sover. Han har feber
Maken tycker inte om whiskey, så jag tror att han avstår. Tack ändå.
Han fick ligga hemma idag och titta på skidorna....lyckliga han!
Själv så tajmade jag inte kvartsrasten, så att jag fick se Anja ta guld igen. Hon är verkligen bäst när det gäller. Vilken tjej
Jag är så glad....idag har har bara kr*kts två gånger. Igår hade jag vm i trapp-springning på jobbet Fick vara 6-7 gånger
När blir det bättre???
Ha en trevlig kväll med maken mc!
*vinkar*
Godmorgon!
Stort grattis äpv till 1600! Bra jobbat!
Jag skrattade gott åt din katt historia, mycket för att jag känner igen mig. Våran katt är världsmästare på att jama på morgonen. Han vet oxå att om både matte och husse är hemma på morgonen tillsammans, så betyder det GO mat...(alltså blötmat)
Våran Tusse har oxå egen säng inne i gästrummet, den blivande barnkammaren
Krya på dig Rystall. *faxar över allt man behöver när man känner sig hängig* Maken är oxå hemma sjuk och påpekar gärna hur dåligt en man mår när han är sjuk ;)
Trevligt att se dig cm!
Äpv, jag tänkte på historian om storken. Vet era vänner om att ni har försökt ett tag? Får ni bra stöd av dom i så fall
Jag har tänkt massor på er sista tiden. Hoppas att du mår bättre i framtiden och orkar komma och hälsa på oss i Stockholm, det vore så trevligt. Självklart respekterar jag och förstår om du inte kommer
Rystall, lyssnade du på melodikrysset? Jag missade ledtråden till Elektrik Banana Band
Det var verkligen klantigt/klumpigt gjort!
Hur har ni det, du och maken? Jag tänker på er massor. *kramar i massor*
Maken är verkligen hängig Tänk om han inte blir bättre till vi ska åka på onsdag
Idag är det stora tvätt och packar dagen för janos, annars hinner jag inte pga jobb. Ska även försöka ge mig in på att laga ett par sommarbyxor, som har en reva. Mamma, (som inte vet om bebisen ännu) tyckte att jag kunde köpa nya byxor till sommaren istället. Hon skulle bara veta att dom inte kommer att passa då ;)