• janos

Äntligen fredag del 8

Speciellt eftersom att det är din favorit sysselsättning

• janos

Idag har vi gått in i v.11. Känns bra att det börjar närma sig den mer säkra perioden. Senaste veckan har varit jobbig med att springa och kräkas hela tiden. Jag märker att det är lugnare när jag är hemma och ledig, för då kan man vila mer som man vill

Imorgon bär det av och när vi kommer hem har vi gått in i v.12 ;)

• janos

Himmel vad ni har varit flitiga ikväll. Själv fick jag äran att jobba, som alla andra tisdagar.

Nu är det dags att nanna kudden, så att vi orkar resa till utlandet imorgon. Jag tittar nog in en snabbis och vinkar med flygbiljetten. Söta drömmar

• janos

Tittar in och önskar er alla en UNDERBAR alla hjärtans dag! Hoppas att ni får det ni önskar er!

Nu är det snart dags: Maken och jag är redo att åka till flygplatsen, trots makens förkylning. Han har bestämt sig för att åka ändå.

Ta hand om er och kom ihåg att jag kommer att sakna er MASSOR!!!! Vi ses om en vecka

Kramar i massor från janos och maken *vinkar och tar resväskan under armen och maken i handen och åker mot sol och värme*

• janos

*janos vinkar och smiter till spisen*

Jag läser ikapp senare. Kul att ses igen.....men fy vad kallt ni har det här ;)

• janos

*skickar en bamsekram till Rystall*

Du vet att vi finns här om du vill prata

• janos

*kramar om Rystall*

Jag vet vad du går igenom. Vad skönt att hon slapp lida och att "mamma" hann hem.

*tänker på dig*

• janos

Nu har jag äntligen läst ikapp.

Grattis Cindy till din första jämna siffra....och vilken fin: 1900!!! Inte illa!

Grattis till eran bröllopsresa. Vilken trevlig överraskning. Hur går det med bröllopsplanerna?

Grattis mc till 2000!

Grattis herr mc, till jobbet och mer kosing i plånkan. Kanske blir det ett eget hus så småningom!

Välkommen i hormon-gänget, Gable ;)

• janos

Maken och jag har haft det bra. Resan ner var hemsk. Jag har vanligtvis inga problem med att flyga, men pga av stark turbulens och hormoner, fick jag springa på toa många gånger. Jag var så hungrig när vi kom fram och då var allt stängt

Vi har varit på buss resor, promenader, solat, ätit gott och bara varit. Under veckan fick jag må bra.

Resan hem var ännu värre än resan ner. Kr*ktes 6-7 gånger på 6 timmar. Jag är så less på det här. NÄÄÄÄÄÄR går det över??? När ska man få behålla maten som vanligt???

Svar på tråden Äntligen fredag del 8