Äntligen fredag del 8
vi har ju bostadsrätt och mycket av den friheten (fast på lägenhetsnivå - vi vill INTE ha hus) fick vi ju med det
vi har ju bostadsrätt och mycket av den friheten (fast på lägenhetsnivå - vi vill INTE ha hus) fick vi ju med det
Jo. Vi skulle ju kunna välja att amortera mindre, men det känns rätt bra att göra. En lägenhet jag kollade på nyligen (en 3,5 a ca 100 kvm, vår nuvarande är en tvåa på 54 tror jag) kostade beräknat på utropspriset och ungefär samma lånelösning som vi har nu ungefär 14000 kr. Minst så mycket lär vi alltså komma upp i nästa gång, för sen är det ju budgivning och elände...
Ja, det vore ju toppen. Särskilt när det är fredag jämt också!
ja, det är inte riktigt klart än, men det tar sig!
Jo, jag tycker inte jag är fet även om mitt BMI säger det (även om jag är större än jag vill). Jag är strax under 170 och försöker kravla mig ner mot 75 kilo... men är så tungt byggd att jag tror allt under det skulle bli helkoko
Måndag är 26 februari, jag är på resa och jag har födelsedagar i familjen både söndag o måndag.
Kul med resa Cindy!
*avis på er som får ses allihopa, har fortfarande inte hittat nån lämplig ursäkt att vara hemma då och har massor här samtidigt - det var ju sååå kul att träffa Gable*
När ska ni åka Cindy?
Jag tror inte alls Tunisien måste vara fel, men det var iochförsig 15 år sen jag var där. Annars, Italien, Grekland, Turkiet, Egypten?