Äntligen fredag del 8
Jag kan hjälpa dig om du vill Äpv?!?!
Jag kan hjälpa dig om du vill Äpv?!?!
Hur mår du nu för tiden, äpv? Hur känns det? Tror du att du kommer med oss i slutet av mars? Det skulle vara så kul att få träffa dig
Åh, vad roligt det skulle vara om du dök upp i Sthlm! *håller tummarna*
Hoppas att läkarbesöket går bra för er.
Jag har varit en gång på toa idag, då jag var lite ivrig att både dammsuga och skura toaletterna. *skakar på huvudet* Man har blivit en liten vekling ;) Klarar inte av att göra allt för mycket. Det är nog därför jag springer så ofta på jobbet, för att jag måste hålla igång där.
Nu är jag nästan färdig med sorterandet, äpv! Nu är det din tur att sätta in det i pärmarna
Fjäsk är alltid välkommet!! ;)
Vad trist när folk inte kan städa efter sig, mc. Men ni verkar ju ha det ganska trevligt ändå
Vad trevligt att jag kunde dela med mig till dig Gable. Du kan få ta allt om du vill.
Idag kr*ktes jag fyra gånger innan frukost, så jag lämnade jobbet och åkte hem och sov 2,5 timmar. Jag är så slut och LESSSSSSS!!!
*faxar över en NY fax till mc och tackar för leveransen*
Jag har precis fått i mig te, lite fil och tre knäckemackor, men dom verkar inte vilja stanna dom heller
Oj oj oj *skakar på huvudet*
Jag inser just att mitt liv består av att se om jag får behålla maten eller inte. Ledsen att jag drar in er i mitt otrevliga beteende
Men du fick ju oxå en gosse, Rystall! Mådde du oxå dåligt?
En jobbar kompis har en pojke och en flicka och hon sa tvärtom: hon mådde toppen med pojken och kräktes med flickan