• janos

Äntligen fredag del 8

Vet ni vad som hände lilla janos idag?!?! Jag vann en tävling! Det har nog aldrig hänt förrut. Jag vann en.......

resesäng till pyret!!!! Jag är så glad. Den är så fin och det var så fina sängkläder till den. Jag ska lägga ut bilder på FL. Jag återkommer när bildbevis finns

• janos

L*bero hade en tävling med två frågor och en "slogga" där jag vann en resesäng

• janos

Godmorgon allihopa!

Det är ju äääääntligen fredag! Åh så skönt!

• janos

Grattis mc! Jag missade dig med 3 min

Jag skyller på Let´s Dance

• janos

Godmorgon tjejer!

Vad skönt att du fick sova ut Hilde! Hoppas att du får lite fler minuter än dina fem i soffan. Hör av dig annars, så kan jag vakta maken och Z, så att du får vila

• janos

Vad duktiga alla är:

Hilde spacklar trapp

Äpv är och tränar

Janos sitter och betalar firans fakturor, innan det är dags att åka och jobba

Rystall och mc sitter säkert och löser melodikrysset

Vad gör ni andra idag?

• janos

Vi har bestämt oss för att åka till svärföräldrarna en snabbis ikväll. Det tar fyra timmar att åka dit (suck)! Jag jobbar till kl 18.30, så vi är inte där förrän sent ikväll. Sen är vi med dom imorgon och åker hem på em

Anledningen??? Vi tänkte berätta för dom om pyret, innan påsk

Sen när vi kommer hem, så ringer vi min pappa. Då vet hela familjen om det. *puh*

• janos

Graaaaaaaaaaattis alla mina underbara fredisar!

*janos ställer in väääärldens största tårta i precis den smaken som just du tycker om*

Åh vad det ska bli kul att träffas. Det är ju så snart. *längtar*

• janos

Vi måste kanske höras av bättre om vem som kommer när till St.holm osv

Svar på tråden Äntligen fredag del 8