• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Fru Cinderella

Grattis janos!

O ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN är det FREDAG

O bara sju dagar tills vi flyttar

• Hilde

Cindy.... jag har missat detta tror jag. Vart ska du flytta?

Känner att det rycker i min flyttnerv också... men jag bor ju i mitt drömhus... eller snarare det som ska bli mitt drömhus Beror dock på min jobbsituasion om vi blir kvar här eller behöver bo i Stockholm.

• Hilde

ähhh dessa slarviga stavfel Ja ja tjejer, ni har väl vant er vid det hör laget. Felstavningstrollet smyger sig in mellan mina tangenter ganska ofta.

• Fru Cinderella

Hilde

Jo det verkar du ha gjort, men det är ingen fara. Vi bor för tillfället i en etta. Börjar kännas lite trångt för två personer och två katter ;)

Så vi flyttar tvärs över gatan (ca. 30 meter) till en tvåa Ska bli så underbart med mer plats!

• Hilde

Aha... fast när jag tänkerefter så kommer jag nog ihåg ngn diskussion för ett tag sedan. Måste kännas jätteskönt att få större!?

• Fru Cinderella

Ja verkligen, är helt i extas o så nervös o fluffig.. sju dagar?! Kan det verkligen ta så lång tid?!

• Gable

Ska Janos bli Stockholmare?!

Svar på tråden Äntligen fredag del 8