Inlägg från: mammacatta |Visa alla inlägg
  • mammacatta

Äntligen fredag del 8

Men grek/turk verkar som att det funkar för alla...
    CM vet jag inte än. Men Gable och Rystall, ni äter allt, eller hur?
    Jag har väl inte glömt nån? Iofs vet jag att CM gillar det mesta, hon får unvika tzatzikin/metzen bara.

Du får trösta dig Gable med att större barn har mer fett och glider ur enklare än små som inte har så mycket hjälp av tyngdlagen. Huvudomfånget är det inte så stor skillnad på - vad gör en cm extra där? 45 eller 46 cm, det är betydligt större än... leveransen? på typ 10 cm. (I bästa fall ) iallafall.

Jag hade iallafall span på en sån där födslopall om det skulle bli ut-tryckning. Tänkte INTE ligga på rygg och måsta kämpa MOT tyngdlagen. Hade en lätt hysterisk BM som menade att jag måste, för HUR skulle hon kunna föda mig med sin onda rygg? Det sk*ter jag i, sa jag. Jag kan inte föda liggande med MIN onda rygg.

• mammacatta

Gable: det kan jag rekommendera! Men boka bord - där är knökfullt JÄMT. Och skippa förrätten.
    Jag tog en "lätt sallad" till förrätt och fick ta med halva huvudrätten i doggibag.
    Som fö ALLA gör där.
    Den "lätta salladen" var dubbelt så stor som en normal portion. Men GOTT GOTT GOTT!
    Jag rullade hem!

• mammacatta

Jag tror att denna tråd har alla länkar i början. Eller den före. Mammajanos klistrade in dem.
    10 sept... VA KUL!:D:D:D

20000.
    Det skulle man ha på fickan.

• mammacatta

Hejsan hejsan säger den nyaste gudmoren i byn!:D:D:D
    Har precis kommit därifrån, hon är ju barea UNDERBAR!!
    Man blir så glad av bäbisar!:D

Hursomhelst, jag kan verkligen rekommendera äpv ett besök på bb, bäbishormoner är trevliga och smittsamma! Man blir lugn i själen av att krama bäbisar - särskillt sånna som syskon är skuld till!

Nu ska jag fixa lite - morfar är på besök.
    Tjingeling!

• mammacatta

Tjena!
    *spatserar vidare*

• mammacatta

Hejja ÄPV!!! Nu jädrar. NUUUU serru. Nu blire!
    *håller tummarna tills de vitnar*

• mammacatta

Va roligt anne å gable! Det är en mycket skum känsla att titta på den man pratat med så länge. Samtalet är välbekant, men ansiktet...

:D:D:D

Nu: KAFFE! Har utvecklat en ohälsosam ism. Kaffeism? Får huvudvärk utan.

• mammacatta

Åh, jag är så arg på min mejl! Den går i snigelfast - nästan som vanlig post. *suck*
    Å jag som mejlar from and tobacko som en galning med Cm för att beställa biljetter...
    MYCKET irriterande.

• mammacatta

Jag skulle bli besviken om du INTE tjötade här äpv!

Svar på tråden Äntligen fredag del 8