Äntligen fredag del 8
Cindy: Nej inte vad jag minns, men en del av minnet från graviditeten försvann nog ut med fostervattnet
Jag kommer till Stockholm på lördag kl. 10:30.
Cindy: Nej inte vad jag minns, men en del av minnet från graviditeten försvann nog ut med fostervattnet
Jag kommer till Stockholm på lördag kl. 10:30.
Grattis ÄPV!
Då blir det brunch med Champange idag
*sträcker ivrigt fram mitt Champangeglas
Atjoooo!! Åh jag är så förkyld. Det bara rinner ur näsan och ögon. Hostar och nyser gör jag i ett. Trist.
Så jag är inte särskilt sugen på bubblor. Har ingen smak.
Jag har nog missat nått. Ni får uppdejta mig. Vad hände med fredagsrestaurangen? Grek/turk? Vad är det..?
Puss på er snyggingar på Alla Hjärtans Dag!
Glöm inte att bada i Champagne och rosenblad idag!
God morgon alla mina goa vänner!!
Nu är det frukost.
Hörrni tjejer!
Är det så att det bara är 4 som skall bo på vandrarhemmet i Sthlm? Då kan jag ju avboka det stora rummet. Det skall dessutom vara betalt den 4 mars. Men det löser sig.
APV: Men är inte möte med fredisarna en lämplig ursäkt att skubba från jobbet Vi är ju en familj som skall ha släktkalas
Mc: En butelj Champagne innehåller 47 miljoner bubblor, så det är bara att börja räkna hur många bubblor det finns i ditt glas.
Lite mattebry bara...
Min mormor gick bort idag. (min plastmormor) Hon blev 97 år och avled i cancer. Det var dock min riktiga mamma som berättade det för mig och jag har inte fått tag i pappa ännu. Han hade ringt till min andra syster och hon hade pratat med mamma. Fast mormor Anna var så gammal och inte min riktiga mormor är det sorgsamt.