Inlägg från: mammacatta |Visa alla inlägg
  • mammacatta

Äntligen fredag del 8

MEN GRATTIS GABLE!!!
    :D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:
    Jag sitter och skrattar och gråter, va roligt!
    Jag har haft en känsla hela tiden att vi kommer att ha tre gravida på träffen, vi får se om det blir så!

Jag är SÅ GLAD!!!

Sen är jag sjukt nöjd över att ha beställt biljetter åt mig å CM, jag tror att jag gjorde det igår för att min morsa sa åt mig att inte åka.
    Hon har en tendens att lägga sig i - ja.
    MOR:"Jag tycker inte du ska åka, du behöver pengarna till spanienresan"
    CATTA:"Men jag HAR pengar till spanien, det kanske inte blir av eftersom vår hyresvärd har varit lite iffi på att betala sina räkningar" (vi blir utan boende exakt när vi skulle rest OM det blir försäljning)
    MOR:"Men jag tycker det verkar som att du inte har några pengar jag"

Ungefär så intelligenta samtal har vi hon och jag.
    Jättespännande.

• mammacatta

Ja just: Vi glider in på centralen halv två ungefär.
    Visst hade vi kunnat åka härifrån kl 6 på morgonen åxå, men då orkar jag inte hela dan...

VA ROLIGT GABLE!!!
    Så det räckte med en sköljning...

• mammacatta

Nej fy tusan för kräksjukan.
    Tack för kramen, och flyg säkert. Du har väl packat?

• mammacatta

Jag är av den bestämda åsikten att vi träffas så fort vi kan.:D
    De flesta verkar anlända runt 10, men vi glider ju in lite senare. Vi kanske kan slå följe ut till L tillsammans då och dumpa bagaget?

Å, va kul att vara gravid...
    Jag vill åxå.

• mammacatta

Nää äpv, va trist.
    *skickar några kramar*
    Jag hoppas att du kommer iallafall, du vet att du blir saknad om du inte är där!

Jag tror att anledningen till att vi berättar här men inte för IRL-folket är för att vi har inga förväntningar eller moraliska påtryckningsmedel. Vi berättar här och alla blir glada eftersom det är vad vi vill ha av varandra.
    Vi berättar "hemma" och får en skopa ovett, två doser moralkaka och tre-fyra beska kommentarer.
    Sen kommer kanske lite glädje för din skull, men det är kryddat med avundsjuka och har en besk bismak av "varför gjorde inte jag så när jag var ung".

Så är det för mig iallafall.

• mammacatta

Finns det inte en restaurang som heter typ En halv turk och en grek?
    Kan det vara nåt?

• mammacatta

JO, men jag hade lite brådis i morse. Jag fick så lov att skriva d jag måste och sen springa ifrån datorn.
    Så kan d vara mä två små liv.

Men nu är jag semisingel och halvonykter.

Dvs ett barn sover ich jag har druckit vin.
    Kan hälsa G och J att det är gott, samt Äpv: det är GOTT, smaka!

Nu ska jag leta hur och annat roligt när man är... som jag är.

• mammacatta

Måste bara beklaga mig lite.
    Jag fick håret klippt härom veckan. I onsdag. Det blev väldigt nära Bobby Hewing hjälmfrisyr om man får vara sån. Så jag gick tillbaka med mina klagomål, och visst, hon som sabbat kunde göra om och rätt idag kl fem. Men nu hu har jag inget hår kvar.
    Hon trimmade tills all min längd var borta. *snipp snipp* och *bla bla balba llbalblalbllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa* som hon kan BABBLA om sina jäddra problem tills HÅRET trillar av!!!!
    Oxh nu ser jag ut som pigge piggsvin.
    Ska dit igen på måndag.
    Tur att håret växet fort.

*suck*

• mammacatta

Men hallå, är jag ensam en fredag kväll????

Svar på tråden Äntligen fredag del 8