Inlägg från: äntligen på väg |Visa alla inlägg
  • äntligen på väg

Äntligen fredag del 8

Åh GRATTIS till 20000 Gable!
    Helt fantastiskt duktigt av oss!!!

• äntligen på väg

Gable: Va snäll du e som tänker på mig!Det går väl bra än så länge, antar jag. Är på "ruvardag" 7 nu och förra gången fick jag m dag 12, så än så länge hoppas jag. Fast det känns som förra gången så jag tror nog innerst inne att det är kört denna gången med, men man vet ju aldrig.
    Har vissa symptom men det får man oxå av alla extra hormoner.

Jag tänkte på det att du gjort en spolning för att kolla äggledarna: jag har hört att endel blir gravida strax efter det. Att det lixom räcker med en spolning för att rensa bort nåt som ev kan ligga i vägen. Hoppas det blir så för dig!!!

• äntligen på väg

*Kramar tillbaks*

• äntligen på väg

Gable: Detlåter ju som att det kan va nåt . Hoppas, hoppas!!!

Själv har jag oxå div gravsymptom, men det får man av progesteronet man stoppar i sig, så jag ska inte låta mig luras denna gången. (Maken är imponerad av Dolly Partonrattarna Ok, Dolly kanske var att ta i... )

• äntligen på väg

Äntligen fredag Och äntligen Schlagerhelg .
    *Skålar oxå i citronvatten*.

Vet ni, jag är ett riktigt hormonmonster just nu. Mitt humör pendlar nåt hysteriskt från dag till dag. För tillfället trivs jag väldigt bra på jobbet, för då går det iaf några timmar där jag kan koncentrera mig på annat än ivf-behandlingen en stund. Är så himla rädd att m ska komma i början på nästa vecka! Är fullständigt instabil . Just nu hanterar jag inte det här något vidare bra .

Igår ringde makens lillasyster från bb oxå. Hon fick en liten pojke . Jag är så glad för hennes skull och tycker verkligen att det är helt fantastiskt, men vet inte om jag ska våga åka och hälsa på på bb. Just nu känner jag att jag skulle vilja åka dit. Men imorgon kan jag ju va sådär nedstämd igen och då är det ju ingen idé... *Grubbel, grubbel*

• äntligen på väg

Tack Anne.
    Hur känns förkylningen?

• äntligen på väg

Jo, jag har väl oxå funderat på att lägga ner alltihop, men jag kan inte komma på nåt annat att göra med mitt liv. Är fullkomligt insnöad på familjelivet

Och det där med tankar som bara mal och mal.. jag är grubbeldrottning redan i vanliga fall

• äntligen på väg

Nu ska jag stoppa fötterna i varmt fotbad . Det var läääängesen!

• äntligen på väg

*Gomorron, gomorron, hör fåglar sjunga glatt, gomorron, gomorron i kööööööör...*

• äntligen på väg

Jag & maken funderar på att åka till Ullared och handla billigt idag

Svar på tråden Äntligen fredag del 8