Hihi, tar mig en stund innan melodifestivalen (min dotter väntar ivrigt) och läser lite om vad ni skrivit. Jag måste hoppa över era inlägg om matsug tyvärr. Men annars går det bra, nu med 2:a dagen avklarad (nästan). Bara det att jag inte fick en exakt starvikt. Batterit hade tagit slut på vågen, så peppar mig själv iallafall att nu jädrar ska det synas oxå. Ska mäta överarmarna i och för sig tänkte jag. Har som sagt gått ner lite på senare tid, men ska få fina armar är tanken. Nu hänger det lite gäddhäng som jag avskyr att ha till min axelbandslösa klänning. Med denna kur och med en del styrketräning skall jag nå mitt mål!! Tänkte på att ni inte har skrivit in startvikt o hur mycket man gått ner hittills o mål osv här? Eller har jag missat ngt?
Jo sedan undrar jag över om ni äter barsen Slimbridge på ren kur eller äter man de bara vid kombinerad kur. Man kanske förstör ketosen då. I mina papper står de som alternativ endast under kombinerad kur så jag antar att de har för högt näringsvärde för ren kur?
Nä nu börjar det på tv,,,,,