• fes

Cambridge Kuren

Tjena CK-systrar !
    Jag har CK för några år sedan och gick då ner 14 kg på 4,5 vecka på ren kur.
    Tyvärr hade jag stöt på en oseriös konsulent och fick inte de stödet jag behövde under övergången från shakes till vanlig mat.

Men nu så har jag bestämt mig för att tappa vikt igen och ta mig *** jag ska lyckas ! Jag har flyttat och bor nu på en ort som inte har någon konsulent men har kontaktat en i min gamla hemstad som skickar påsarna, jag är även i den stan ganska ofta och kommer ha regelbunden mail och telefonkontakt med henne. Det känns kanon och jag väntar på att min MAT Vet inte än hur länge ja ska hålla på men jag satsar på 2-3 veckor på ren kur.

Jag är 166 cm lång och väger 97 i dagsläget.... allså en övervikt på +-30 kr men jag skulle vara mer än nöjd om ja tappade ca 20 kg och gick ner till 75kg.

Så alla tjejer lycka till mer eran fight och önska mig desamma

• fes

Ursäkta min klumpighet....
    Va Kul att de e fler i samma viktmatch....
    Var det fult sagt ?
    Det ska bli kul att få följa er och jag är defentivt med på att hålla tråden igång. Min "mat" har i och för sig inte kommit än men den är på väg. Ska faktiskt bli kul denna gången Längtar efter att se kilorna falla av vågen, de e så kul.
    Jag måste vara hyfsat motiverad för jag vräker inte äns i mig så här dagarna innan start.
    Fortsätt att uppdatera era dagar !
    Ha de gott och nattens !
    Kram fes

• fes

God Morgon !

De e klart pussgurka att vi kan berätta mer oss själva. De är ju bara kul att lära känna lite nytt folk.

Jag är 28 år och mamma till en 6 årig tjej. Jag träffade min fästman online nån gång i början av förra året och vi blev officiellt ett par den första april ! Vilket skämt va !
    Det var verkligen kärlek från första stund. Någonting med honom som jag inte kunde släppa

Han förde förlovning på tal och har med andra ord inte friat ordentligt men har sagt att det ska jag få när tiden är inne Vi gick till Guldsmedsmästarna i Göteborg och beställde de finaste vitgulds ringar! På midsommarafton den 24/6 förlovade vi oss och firade med fotbollsmatch på storbild, bubbelbad ute i de fria och grillning samt övernattning i en liten stuga, så romantiskt och fint !

Så nu för lite mer än en månads sedan flyttade vi in i vårat nyköpta hus ! I ett litet samhälle 4 mil från Borås. Jag har bott hela mitt liv i Göteborg och trodde aldrig att jag skulle flytta men de är det bästa jag gjort. Det bästa för min dotter, skolan är otrolig och jag kommer aldrig flytta här ifrån. Just nu håller jag på att söka jobb och ska faktiskt på en arbetsintervjuv idag kl 13. Wish me luck !

Ja de var min historia, lite kort å gott
    Kram på er alla, ska försöka se lite fin nu inför inervjuvn. Kramiz

• fes

Signatur: Pussgurka
    Start datum: 070105
    Start vikt: 90kg
    Aktuell vikt: 90kg
    BMI: 35
    Mål: 70kg

Signatur: Vegetarian
    Start datum: 070102
    Start vikt: 92,8kg
    Aktuell vikt: 92,8kg
    BMI:30,4

Signatur: Tanja.M
    Start datum: 070103
    Start vikt: 95kg
    Aktuell vikt: 95kg
    BMI: 36,2
    Mål: 65kg

Signatur: fes
    Start datum: 070108
    Start vikt: 98 kg
    Aktuell vikt: 98 kg
    BMI: 35,2
    Mål: 75-65 kg

• fes

Vill lägga till en sak om de e ok ?

Signatur: Pussgurka
    Start datum: 070105
    Längd:
    Start vikt: 90kg
    Aktuell vikt: 90kg
    BMI: 35

Signatur: Vegetarian
    Start datum: 070102
    Längd:
    Start vikt: 92,8kg
    Aktuell vikt: 92,8kg
    BMI:30,4

Signatur: Tanja.M
    Start datum: 070103
    Längd:
    Start vikt: 95kg
    Aktuell vikt: 95kg
    BMI: 36,2
    Mål: 65kg

Signatur: fes
    Start datum: 070108
    Längd: 166 cm
    Start vikt: 98 kg
    Aktuell vikt: 98 kg
    BMI: 35,2
    Mål: 75-65 kg

• fes

ÄÄ ja börjar faktiskt längta tills på måndag då jag ska börja CK:a ! Fick avin i går om att maten ligger på butiken i väntan på avhämtning men börjar ändå inte fören på måndag då de e kalas imorgon.

Det stora för mig kommer bli min cola light. Jag är en coloman och kan dricka 2 liter + eller - varje dag. Den måste jag ju sluta med nu nör jag börjar med CK.... en hemsk tankte för mig men många i min närvaro kommer bli glada inte minst min fästman.... Som tycker de e vanvettigt att dricka så mycket cola. Och de tycker väl jag med till en viss del men jag kan inte hjälpa det... det är som ett beroende.

Nej måste börja plocka lite hemma men det äe verkligen kul att se att vi är ett gäng som kommer peppa varandra nu !

Ha de gott mina vänner !
    Kram fes

P.s fes kommer ifrån min bästa kompis som skulle skoja till det en gång för att det rimmar på mitt namn....

• fes

Okej.........
    Trodde inte man kunde dricka annat än vatten å CK blandsaft... för att man kunde gå ut ketosen..... de var vad jag fick höra första gången jag gick på CK... men som sagt hon var ju inte så bra heller som konsulent.....

Men ska ändå försöka att inte drick utan ta då det verkligen är kris.... när man är vrålhungrig eller tvärsugen och efter som man kanske ska hålla på ett tag så kan man ju få sig en läsk på fest !

Kan inte fatta men jag längtar faktiskt tills på måndag... ska bli så kul att få sätta igång.... sedan jag träffade min kille har jag ju gått upp från 95... fast å andra sidan har han gått upp 17 kilo :-0

De e på tiden att jag sätter igång för vid ett tag var jag uppe över hundra och dit vägrar jag gå igen.... aldrig över hundra igen.... *skakar på huvudet*

Nej nu ska jag se om min gubbe vill mysa i soffan fram för en film
    Ha en skön helg alla CK-systrar

• fes

Hehe jag kan inte slita mig från denna tråden

Nej min man ska inte CK:a med mig men ska börja träna (skrotlyftare) och där med har han sig egen diet han håller på med.

Ja det känns helt otroligt faktiskt att ja e så peppad ! Det ska bara gå denna gången thats it ! Förutom att bikinisäsongen är här fortare än man tror (skulle visst bli varmare i år än förra) så ska jag ju även klämma mig i en fin bröllopsklänning så småning om och jag känner inte för att vara the blob.....

Jag vill oxå börja rapportera om mina CK dagar och viktnergång !

• fes

lämpligt nog vaknade jag nu mitt i natten.... sista dan.... snurrar de e tankarna..... är ej nattahungrig men dricker lite extra cola...... kanske skulle ja ta mackan ifall att ?

IMORGON BÖRJAR JAG !

• fes

Godmorgon :-]

Vaknade igen sen vid 07 och efter som ja inte skulle gå upp då ansåg jag det som min natt och tog två rostade mackor. Jag har under de senaste två vecjorna egentligen sovit väldigt dåligt och det slog väl tillbaka nu för jag har precis gått upp.....

Skulle hämtat min mat i går men då stängde affären innan 4, så ja ska skynda ner nu å hämta den. Ta en shake och relaxa

Tänkte sedan försöka hålla tiderna 9, 13-14 och 17-18 som mina mat tider. Vill gärna dra ut på kvällsmålet då ja är nattmänniska och är uppe bra länge efter kl 18. Fast nu när man börjat CK så kommer man i början lägga sig tidigt för att inte vara uppe å bli hungrig.

P.s jag tog lite cola nu.....
    Ska verkligen försöka att inte dricka men i helgen så köpte vi 4 st 2liters på erbjudan å de måste ja dricka upp....

Hörs sen Kram

Svar på tråden Cambridge Kuren