• vegetarian

Cambridge Kuren

Tjoho!

*vinkar frenetiskt*

JAG har idag påbörjat min CK och kommer att köra i sisådär 10 kg hade jag tänkt . Tar en vecka i taget. Ska träffa min konsulent varje onsdag och då köpa på mig för kommande vecka. Har CK:at förut för ett par år sen en kort tid och det fungerade faktiskt bra!

Är det första gången för dig?
    Vågar vi skriva vad vi väger??

• vegetarian

Jag har 15 kg till normalvikt.
    Första dagen har gått bra .

• vegetarian

jaha...då sitter man framför datorn med en god kopp te och har andra dagen på ren kur avklarad - utan större problem

har druckit mer idag och det har visat sig på de antal toalettbesök jag uträttat .

Vad jättekul att det är fler i "startgroparna" ung. samtidigt. Vi måste skriva ofta och peppa varandra -
    Är ni med på det tjejer? Nu ska vi lyckas och stötta varandra!! Jag tycker personligen att det känns bättre att "prata av sig" med likasinnade som upplever detsamma. Man kan ha svackor olika dagar och kanske tom vara på väg att ge upp DÅ är det SUPER att ha tråden att söka stöd och förståelse i!!

Lycka till ALLA!

• vegetarian

Jo just det; min invägning visade 92,8 kg och ett BMI:30,4 Mitt första mål är normalvikt, dvs 75 kg, men vill helst ner till 70....

• vegetarian

vore kul om vi sammanställde en lista över vår startvikt, bmi, och sedan RESULTATEN för varje vecka vi springer och väger oss! DET är motivationsgivande att SE resultat BÅDE för sig själv och även andras framgångar!

Kopiera och fyll i och sen posta!

start aktuell mål
    Nick: vikt: vikt: BMI: vikt:

vegetarian 92,8kg 92,8 kg 30,4 70kg

• vegetarian

Hmm, den blev inte som i fönstret när jag skrev..

Kopiera och fyll i och sen posta!

Nick: Start Nu BMI Mål

• vegetarian

Bläää

vill någon annan försöka göra en bättre lista?!

Nick********Start*** Nu***BMI******Mål

• vegetarian

sorry Pussgurka såg inte ditt

Pussgurka 90 kg. 90 kg. BMI 35. 70kg
    vegetarian 92,8kg.92,8kg.BMI 30,4. 70kg

• vegetarian

I övrigt kan jag väl berätta att det fortfarande inte är några direkta hungersproblem här, är nu på dag 3, "jävligdagen" men tycker inte att det är någon direkt skillnad från dag 1. Har jag SÅ mycket lagrat i min kropp att det inte ens MÄRKS att jag inte stoppar i mig mat??!!

Äter min första shake kl 10, sen ca 15 och 20. Dricker kaffe på morgonen och eftermiddagen samt te efter sista shaken på kvällen. Däremellan massor av vatten såklart . Har märkt att har man alltid vatten tillhands blir man sällan vrålhungrig. Men jag undviker att se på när sambon lagar (doftar ljuuuuuvligt.... )mat eller äter.

Köpte ketosstickor på apoteket igår och ska prova i morgon och se om jag har ngr ketoner i urinet !

Ha en underbar dag alla CKare!

• vegetarian

Puss:jag HAR ingen våg här hemma äger ingen . Hade jag haft en våg i mitt badrum hade jag utan tvivel vägt mig varje gång jag gick förbi
    Mina föräldrar har en väldigt dyr och exakt våg som de kostat på sig då båda håller hårt på sin vikt o motion av hälsoskäl, så jag har sträckt mig till att tillåta mig vägning DÄR (oj vad ofta jag kommer hälsa på....*fniss*). Men annars hade jag faktiskt tänkt att bara väga mig hos konsulenten.

DÄREMOT märker jag att jag tittar oerhört mycket i varje helkroppsspegel jag går förbi...kanske blir en ovana

Är så nyfiken om det hänt ngt - kommer kanske göra besök hos föräldrarna snart..hihi.

Du själv då?!

Svar på tråden Cambridge Kuren