• sansan

Cambridge Kuren

Hej

vill bara säga att det är väldigt inspirrerande att läsa detni alla skivit.
    den 29/1 07 började jag på ren kur
    vägde då 82,2 i denna stund dag 5 väger jag 79 inte illa tycker jag.hörs snart hoppas jag man får väldigt mycke stöd genom att läsa hue nia andra lyckas
    karam sansan

• sansan

Va kul för dig!! lycka till med vägningen på tisdag/sansan

• sansan

Hallå alla ck kämpar...

kul att läsa hur det går för er.
    själv har jag nu minskat 4.1 kg på 1 ½ vecka ren kur..eller inte helt ren har faktiskt butt ut två mål under denna tid.

allt känns nu jättebra!! mår toppen.

vågen har nu bestämt sig för att stå still
    ni som hållt på längre en fråga

- är det vanligt att man står still i sin viktnedgång fast att man äter som tre ck om dagen???

eller är det bara jag ...kanske gör något fel...

mitt höft mått har minskat med 4 cm midjan med 3 cm

det känns bra.

kram på er/ sansan

• sansan

Till Buslina & Mimmibus

Tack för de orden,,,ska kämpa på å hoppas att vågen vänder snart låter bli att väga mig ett tag tack igen för era uppmuntrande ord de värmde.

Håller inte reda på mensen heller kommer när den kommer men det va ett tag sedan så kanske e dax...vi stöttar varann såklart känns bra att ha hittat den här sidan.

kram sansan

• sansan

Hej alla glada!

lite nytt om mig då

vikt vid start 82.2
    dagens vikt 77.3 = -4.9

har nu fått min mens "suck" samt att jag ligger i influensan med feber

detta påvärkar vell viktnedgången???

tycker att det går segt har nu gått på ren kur en vecka andra veckan böt jag ut tre mål samt helgen ett mål om dagen

är nu inne på tredje veckan
    äter tre ck om dagen men även te samt en macka i bland detta påverkar förståss med
    har ni några bra uppmuntringstips??

trött å sliten sansan

• sansan

hej Vegiterian

grattis til ditt fina resultat,
    men hur har du gjort?? är det bara ren kur?/ sansan

• sansan

Novalii lycka till!!
    Vegiterianen grattis !!!!förstår att du slog frivålter...

själv är jag inne i en influensa med feber som inte vill ge med sig...suck
    äter två till tre ck om dagen ev en macka i bland fel av mig på måndag ska jag börja på en ren kur i gen hoppas då på att vågen går ner står liksom still det beror vell på mackan?
    sköt om er kram sansan

• sansan

Novalii
    De tre första dagarna e pest de du beskriver stämmer bra in på hur jag kände mig trött orkeslös huvudvärk drick mer vatten det hjälpte mig när tredje dagen gått mådde jagtoppen

jag klarar bara att dricka choklad samt mintchoklad har testat de andra smakerna men nää konstig bismak
    testa att blanda med varmt vatten blir jättebra lycka till/sansan

• sansan

Hej saraa

man behöver inte en konsulent man kan köpa produkterna via nätet men det är bra att ha en konsulent anser jag kommer alltid frågor som man vill ha svar på.
    Jag har inte träffat min konsulent personligen, men pratat med henne på telefonen samt via mail det har hjälpt mig.
    jag har inte kommit igång med träningen som man borde å godis unvker jag helst men visst har jag fuskat med det.lycka till du kommer att lyckas hur du än beslutar....kram sansan

• sansan

hej igen saraa

glömde att säga...angående vanor mina dåliga vanor som tex cola beroeende är helt borta sen är jag världens största godisgris men har inga problem med att åta bli det å det kan jag säga det hade jag väldiga problem med innan cambridge.
    / sansan

• sansan

Hej

nu är jag på bättringsvägen

vägde mig i går kväll jippii vågen visade 76,1 vid start för tre v sedan 82,2 det blir -6,1 det e jag nöjd med
    kul att du kunde stå emot !!!!bra gjort

kram sansan

• sansan

Hej alla

har varit sjuk å tappat gnistan liksom ätit mat nu i en vecka på måndag tar jag nya tag......phu känner mig så besviken på mig själv

Svar på tråden Cambridge Kuren