• novali

Cambridge Kuren

Hej tjejer!

Har tänkt att testa CB för första gången i mitt liv. Har tänkt att köra 2 veckors ren kur. Vad tror ni om det?

Jag kommer att få mina grejer imorgon (fredag). Vilket är då bäst, att börja direkt på fredagen för att få den första helgen överstökad eller att vänta till på måndag???

Har ni tips och råd inför min debut?

Kram

• novali

vegetarian: Tack för svaret!
    Jo, det var nog så jag tänkte också. Då får jag en helg avklarad.

Här kommer en rapport om mig.

Signatur: novalii
    Startdatum: 2007-02-02
    Längd: 165 cm
    Start vikt: 77
    Aktuell vikt: 77
    Mål: 60

Håll tummarna för mig!

• novali

Hej igen!

Har skrivit här tidigare att jag skulle börja med CB den 2 feb. Men jag åkte på en rejäl släng av influensa (är faktiskt inte riktigt pigg än) Men IDAG är det dags. Har börjat med CB idag och har två veckor framför mig på renkur!

Signatur: novalii
    Start datum: 070215
    Längd:163 cm
    Start vikt: 75,4 kg
    Aktuell vikt: 75,4 kg
    Mål: 60 kg

Härligt att dena tråden finns där vi kan stötta varandra!

Lycka till tjejer!

• novali

GRATTIS!

Vad kul! Man blir såå glad när man ser resultat!

Åt min första shake till frukost (Banan). Måste säga att det kommer inte att bli min favorit. Tyckte att den smakade salt.
    Till lunch blir det jordgubb. Hoppas på bättre smak...

• novali

Första dagen har gått. Lite hungrig på eftermiddagen, men inte så det störde. Jättetrött!!! Sov nästan hela förkvällen. Men det kan ju också bero på att det blev lite sent kvällen innan (alla hjärtans dag).

Idag är andra dagen och jag har begynnande huvudvärk, men jag har inte ätit min shake ännu. Kanske blir bättre när jag äter.

Hur går det för er?

• novali

Hallå tjejer!

Hoppas helgen varit bra!

Min har varit jättebra! Jag har utsatts för väldens största utmaningar och ändå klarat mig!

Min tredje dag på Cambridge (som sägs vara den tuffaste) träffade vi vänner som åt pizza. Satt och glufsade i sig framför ögonen på mig, men jag stod emot!

Min fjärde dag firade vi min m2b´s lillasyster och hon vill gå till Max och äta hamburgare. Visst, det var ju hennes födelsedag. Jag tog en te!

Jag är superstolt över mig själv för det är just sådana grejer jag har fallit för i tidigare viktminskningsförsök.

Känner mig inte hungrig alls längre och är mycket piggare! Käner mig slank och nätt (antar att vätskan i kroppen försvunnit)

Nu kör jag på!

Hur går det för er tappert kämpande?

Lycka till!

• novali

Dag 5. Huuuuungrig som f*n!!!;)

• novali

Hej tjejer!

Hade lovat mig själv att inte väga mig förrän efter en vecka. Men igår kunde jag inte stå emot eftersom jag känner mig så smärt (antar att det är vätskan som gått ur).

Ställde mig på vågen...hade inte gått ner någonting :(

Det kommer säkert men jag trodde att jag skulle gå ner något kilo på 5 dagar!

Jag äter Levaxin pga för låg ämnesomsättning och börjar fundera på om det kanske sinkar min ämnesomsättning ännu mer? (Jag ska ju ha normal ämnesomsättning nu eftersom jag äter medicin som normaliserar) Men ändå!!!

Hur var det för er de första dagarna?

Kram kram

• novali

Grattis vegetarian!!

Snart har du nått ditt mål! Kämpa på!

Själv står jag still på vågen :(
    Har gått på CK en vecka idag och bara gått ner 1 kg.

Konsulten fattade inte heller hur det kan vara så...motivationen dalar och dalar och dalar...

men jag ska hänga i och hoppas på att det vänder!

Kämpa på tjejer!

• novali

vegetarian:

Tack för peppningen!
    Nä, ingen mens. Men jag kör vidare. Har bestämt att gå på ren kur i 2 veckor och det ska jag hålla.

Hoppas på att det släpper snart. Det konstiga är att byxorna sitter lösare för varje dag, men vågen rubbar sig inte. Ska inte väga mig mer nu förrän om ett par veckor.

Har nu 6 dagar kvar på ren kur. Jag får vaar glad för att jag åtminstone klarar av det.:(

• novali

Hej!

Nionde dagen på renkur.
    Mår bara sämre och sämre. Idag är det lite bättre än så länge, men igår trodde jag att jag gick åt. Inte av hunger utan av trötthet och yrsel. Vet inte om dettta är rätt metod för mig. Trodde att det skulle vända någon gång.:(

Svar på tråden Cambridge Kuren