• MrsA

Cambridge Kuren

Hej på er!
    Har läst tråden i några dagar och jag är imponerad!!
    Vad duktiga ni är !

Själv ska jag börja med CK i morgon, men jag är nervös! Tänk om jag inte klarar av det... har planerat för det ett tag nu och är mentalt inställd. Dock vet jag att det kommer vissa dagar när det kommer vara svårt att gå på ren kur. Tänker närmast på min möhippa (som jag misstänker blir av snart!!. Hur har ni andra gjort? Vad händer om man "fuskar" en dag?

Har möte med konsulenten i morgon! Nu är det dags!!

• MrsA

fröken lycka, ska vi som är nya och i samma fas, peppa varandra lite extra?!!

Har klarat min första dag bra. Hur går det för dig?

• MrsA

Hejsan!

Hur går det för er idag?!

Jag har varit lite hungrig idag. Och sur på mig själv att jag "måste" göra såhär för att nå en rimlig vikt. Om ni förstår vad jag menar...

Känns iallafall bra att ha kört igång!!

Ha det bra!

• MrsA

Hejsan!

Jo tack, fröken lycka, det har gått bra! Är ordentligt motiverad fortfarande (min 5 dag idag. Är lite hungrig frammåt kvällen men det går att stå ut med!

Är det ok att äta sockerfria halstabletter och/eller tugga tuggummi? Hur gör ni? Har hört lite olika...

Nya tag imorgon!

Lycka till

• MrsA

Hejsan Vegetarian!

Egentligen är det för att jag fått så jäkla dålig andedräkt sedan jag började! Får använda munspray istället!!

Jag märker att jag är i stort behov av att läsa om andra som håller på med CK och som har lyckats bra.

Visst har du hållit på ganska länge Vegetarian? Har det gått bra hela tiden?

• MrsA

Ska se om jag kan hitta mintpappret någonstans...

Hur mycket gick du ner de första veckorna? (Nyfiken i en strut!!)

Ha det bra!

• MrsA

Ah!!

Inte ens tänkt på munvatten!

Tack för tipset !!

• MrsA

Allt är inte förstört!!!

Det sämsta du kan göra nu är att ge upp! Fundera lite på varför du valde att äta, ta sedan ett djupt andetag och nystarta!

Försök att komma ihåg hur jobbigt det är just nu. Det kanske hindrar att du frestas att äta en annan gång!?

Skickar styrkekramar!!

Lycka till!

• MrsA

Jag säger det samma!! Vilken prestation!

Det har peppat mig mycket att läsa dina inlägg och se hur bra det går för dig!

Hoppas du är otroligt stolt över dig själv !

Ska på tjejmiddag på lördag och är i valet och kvalet om jag ska äta lite eller ej...
    Tror inte jag vill äta egentligen..

Hur hade ni gjort?

Ha en bra dag!

• MrsA

God kväll!

Min första vecka har gått och jag har tappat 5 kilo!! Det peppar mig att inte bryta kuren nu på lördag utan köra vidare mot målet. Jag vill/ska gå ner 18 kilo från och med idag..

Längtar till nästa vägning hos min konsulent!!

Vegetrian; de flesta av mina vänner vet inte att jag pulvrar (kul uttryck!)men jag får lov att tala om det på lördag... Känns inte helt ok att göra det, vet inte varför?

Hur går det för er tjejer?

Ha det gott !

• MrsA

Hej alla!

Vilken aktivitet det varit idag!! Kul! Ju fler som kan peppa desto bättre!

Hoppas det gått bra för er idag!

Märker att om jag blir sugen på något är det lustigt nog fräsch mat som sallad och fisk och sånt. Undrar vad det beror på? Trodde jag skulle bli sugen på kakor, (är ett riktigt kakmonster !)

Tänk positiva tankar!

Ha det gott!

Svar på tråden Cambridge Kuren