• fröken lycka

Cambridge Kuren

Hej flickor!

Så roligt att läsa om era fantastiska framsteg, vilket jobb ni gör!
    Jag är helt ny här på BT och även helt ny med cambridge, min andra dag i dag på ren kur och så hittade jag hit, vilken lycka!

• fröken lycka

MrsA, det låter verkligen som en strålande idé! Roligt att din första dag gått bra, ett stort steg i rätt riktning! Det är bara att gratulera!
    Min dag 2 är snart avklarad, middagsdax alldeles strax, grönsakssoppa blir det, hoppas den är god. Dessa två dagar har gått över förväntan, får se hur morgondagen ter sig..

• fröken lycka

vegetarian

Tack för ditt välkomnande, det värmer..

• fröken lycka

God afton!

Hoppas det går bra för er alla och att ni har haft en bra dag i rusket.

Min tredje dag har löpt på fint, har dock varit betydligt tröttare än vanligt..

Känns ok ändå, har inte vait direkt hungrig, förutom under turen på bokrean där jag som alltid botaniserade bland alla ljuvliga kokböcker.. suck!

• fröken lycka

Buslinna

Oj, vilket resultat! Måste kännas fantastiskt bra!! Var stolt!

Var dag är en prövning, morgondagen kommer du klara galant!

• fröken lycka

Hejsan hoppsan!
    Oj, vad dagarna går fort..

MrsA
    Hur har det gtt för dig? Hoppas du haft en bra helg.

Dag 6 för mig idag, känner mig piggare nu. Fick dock ett akut kebabtallriks behov igår, vilket är helt sjukt med tanke på att jag varken äter kött eller pommes i vanliga fall..
    Kände mig helt psyko, grät en skvätt och mixade mig en shake ist..

Hoppas ni andra har det super bra, ni är så duktiga!!!

Kram o hej!

• fröken lycka

Jag känner mig helt värdelös och helt j*vla dum i huvudet!!!

Naturligtvis har jag ätit mat, vilket inte är något annat än idiotiskt!!!

Jag har trehundramiljoner kilon som ska bort och så gör jag så här mot mig själv, blir så ledsen i ögat..

Är allt förstört nu? Måste jag sluta med hela kuren nu, eller kan jag fortsätta och låtsas som om ingenting hänt??

Känner mig helt förtvivlad..

• fröken lycka

vegetarian & MrsA

Tack!!! Ni är verkligen guld värda! Det här värmer och jag känner mig redan starkare.. Utan er hade jag kanske gett upp nu, men icke!

Jag mumsade i mig en klyfta potatis, fem skivor gurka med salt på och lite rå lök.

Vägde mig i morse och jag har gått ner 3.7kg min första vecka! Det var roligt!!!

Tack än en gång och hoppas det går bra för er alla!!!

Kram kram

• fröken lycka

vegetarian

Gratulerar!!! Så härligt det måste kännas, och fantastiskt bra jobbat!!!
    Snart är du i mål, jag är riktigt imponerad!

Har du blivit av med alla dessa kilon med hjälp av cambridge?
    Oavsett, vilken prestation!!!

• fröken lycka

MrsA
    Gudomligt underbart!!!!
    Grattis till dessa fantastiska siffror!!!

Jag blir helt överväldigad av era resultat, tycker ni är sååå superduktiga!!!

Jag kämpar på, har dock känt mig lite depp efter mitt matbryt häromdan, suck..

Roligt att det går så bra för er, det peppar mig enormt att få ta del av era framgångar.

Varmt tack för att ni delar med er!

• fröken lycka

Babycakes

Välkommen och lycka till!!!

Svar på tråden Cambridge Kuren