• Helena (-_-)

Cambridge Kuren

Hej alla CK-kämpar!

Idag startade även jag på ren kur. Vet inte hur länge jag kommer att hålla på, kommer att ta en dag i taget. Men jag hoppas jag klarar att hålla ren kur ända fram till mål, det vill säga minus 19 kilo Mål 1 är att klara dom 3 första dagarna. Jag har gjort det förr och jag ska försöka göra det igen

Signatur: Helena (-_-)
    Startdatum: 2007-01-04
    Längd: 182 cm
    Startvikt: 94 kilo
    Aktuell vikt: 94 kilo
    BMI: 28.4
    Mål: 75 kilo

• Helena (-_-)

Hej tjejer!

Här kommer lite uppdaterade siffror från mig (bara efter 2 dagar).

Signatur: Helena (-_-)
    Startdatum: 2007-01-05
    Längd: 182 cm
    Startvikt: 94 kilo
    Aktuell vikt: 89.9 kilo
    BMI: 27.1
    Mål: 75 kilo

Minus 4.1 kilo på 2 dagar är väl inte dåligt. Synd att det inte kommer att fortsätta i den här takten

• Helena (-_-)

Hejsan flickor!

Idag startade jag om på ren kur igen. Har försökt nu i flera veckor att starta om, men faller dit hela tiden. Nu är jag trött på det. Sommaren är snart här och då vill man ju känna sig lite fin. Plus att jag känner mig väldigt stor just nu och det är som ni vet ingen trevlig känsla =/ Har fått i mig 2 påsar (dricker på den andra just nu) och så har jag stått på crosstrainern i 15 min, har planerat att stå 15 min till senare. Vill inte ta ut mig för mycket under de första dagarna.

Nu ska jag köra på ren vilja och inget annat, önska mig lycka till =D

• Helena (-_-)

*hallå*

Här var det inte mycket action. Antar att alla sitter och tittar på melodifestivalen=D Dag 1 och 2 har gått bra, så jag antar att den värsta dagen blir imorgon =/

• Helena (-_-)

Wohoo tråden är vid liv

fröken lycka
    6 dagar är kanon och strongt av dig att hålla dig ifrån kebaben (även fast du inte äter det). Tror det är hjärnan som spelar en ett spratt. Kan själv bli sugen på pizza när jag vet att jag inte får äta det, även fast jag inte gillar pizza

• Helena (-_-)

Jag har startat om flera gånger nu. Jag kommer till dag 2 och där tar det stopp. Jag får så ont i magen, riktigt magknip. Det har jag aldrig fått förut när jag har kört. Jag dricker minst 4 l vatten så det beror inte på ett för litet vattenintag. Någon annan som har upplevt samma sak eller som vet hur jag ska undvika att få magknip? Det är en sån här magknip där det gör ont om jag tar på magen så att röra mig funkar inte så bra. Det är ganska outhärdligt.

• Helena (-_-)

vegetarian: Nej jag har aldrig heller hört att man kan få magknip. När jag har sökt runt lite så har det där med laktosintollerans kommit upp. Men jag har aldrig haft problem förut med mejeriprodukter. Jag har ingen konsulent därför jag frågar er =D Men fortast jag äter vanlig mat så går det över.

discodivan: Ja det kan man väl säga Den här veckan har jag gått 2 dagar på ren kur och 2 dagar på kombinerad. Men jag vill ju köra rent, men magknipen hindrar mig.

• Helena (-_-)

discodivan: Fast jag har gått förut på CK utan problem. Men jag vet att för några år sedan trodde att jag var laktosintollerant, men det visade sig att jag hade fått magsår istället. Kanske har kommit tillbaka *skrämmande tanke*

Ska testa rent imorgon igen så får jag se.

Svar på tråden Cambridge Kuren