• nicobo

Cambridge Kuren

Jag ska köpa pulver idag och testa på Ck för första gången, kommer inte att köpa soppor.
    Suttit och läst här jätte länge men känner inte direkt att jag fått nått grepp om vilken smak som går bort helt. För mig går nog kaffesmaken bort fort som satan eftersom jag dricker inte kaffe & avskyr det.

Jag ska testa på dieten mkt för jag har fått någon konstig sträckning i nacken och vågar inte träna speciellt mkt. Så tänkte börja med 1vecka för bara se om jag tycker om det eller inte. Kämpar just nu för att få ner min vikt under 60kg (ligger på 68just nu , är 161cm) jag ha gått ner 20kg för 2år sen och nu vill bli av med det sista för att få ro i kroppen.
    Tycker ni alla verkar super duktiga här i forumet och en sak bara!

ni som blir sötsugna i tid och otid testa på brustabletterna viktkontroll, finns på naturapoteket. Jag är ett godismonster 8men hatar sräpmat) så dessa brustabletter har hjälp mig något sjukt mycket!

Men tillbaka till saken. vilka smaker? av shakerna? och några bra tips förutom vanilj + lite kanel eller chocklad + banan. jag har provat på andra mjölkshake's och inte kunnat få ner dem men hört CK ska vara bättre + mycket godare.

• nicobo

nu har jag köpt pulvrerna och ska börja imorgon :D im so happy.. känner mig peppad efter se era lyckade resultat och peppad för att jag har inte långt kvar till min målvikt

Signatur: nicobo
    Start datum: 070213 (imorgon)
    Längd:161 ½ cm
    Start vikt: 68 kg
    Aktuell vikt: 68 kg
    BMI: 26 (beroende på vilken sida man kollar på)
    Mål: 50-53kg

ska ut å jogga imorgon innan lunchen

• nicobo

annika74 och mrsfrida, gå in på cambridgekurens sida ooch leta upp konsulenter där och sedna ring dem.

är på första dagen idag och åt nyss min sista "måltid" DAMN i hate it... jag har fruktansvärt för den konstiga konsistensen.. om jag ska vara helt ärlig skulle jag vilja byta ut alla mot soppor, för som ja sett i tidigare inlägg så e de blaskiga. Blaskigt = lättare att hälla i sig. de här går ju inte ens halsa i sig! jag lämnade kvar lite på allla portioner, men väldigt lite.. Mest nu på den sista. Måste klara det här, men funderar allvarligt på ringa henne och fråga om man kan byta ut allt..

Tror ni ja kommer få byta?

• nicobo

Jag fryser något djävulskt, inte lite!
    Igår satt jag me halsduk och vantar! nu sitter jag med mysdress + morgonrock och fryser något läskigt mycket! Har detta med kuren att göra? Och går det över?
    mina naglar har tillåmed blivit lila/blå?

• nicobo

blandade jordgubb + vanilj och tog 1 ½ vatten istället för 2½ fan va gott! (hade massa is i också)

Ska ut på 4km promenad snart, de är det jag klarar av just nu. Har slutat frysa för tillfället men har 2par byxor + två tjocktröjor + linne på mig (20grader varmt inne i min lägenhet)
    så fortfarande frös ni mycket i början?

Svar på tråden Cambridge Kuren