• Lasalle

Cambridge Kuren

hallå på er!
    Idag är sjunde dagen på ren kur och suget kommer och gå i vågor, men peppar peppar så har jag inte fuskat, enda misstaget var att jag skulle unna mig en lihtläsk i fredags så jag köpte en halvliter Fanta free, såg efter att nästan druckit hela att det var kalorier i (förmodlingen i form av fuktsocker) så jag slängde sista slatten...

Undrar hur mycket ni har gått ner i genomsnitt per vecka, både på ren ock kombinerad kur. Min sabmo går på kombnerad då han älskar mat för mycket!

Annars är det bara att kämpa på!!!

• Lasalle

Tezzibezzi!

Jag tränar genom att ta promenader på ca en timme 2-6 dagar i veckan, beror på hur det passar in. Jag har även fortsatt träna på gymmet i form av styrketräning, motionscykeln och ibland pilates har däremot lättare vikter än tidigare och när jag cyklar har jag ett lägre motstånd. Försöer tänka på att inte jobba för hårt utan mer lågintensivt.

Måste säga att jag inte vet hur rätt och riktigt det är utan det är så jag mår bra!

• Lasalle

Ett litet varningens finger... Min hungerkänsla försvann efter tre dar men kom igen på sjätte dagen. Tyckte det var lite konstigt men tänkte att om man äter så lite är det normalt. Gick sen i fyra dagar till och humöret var inte på topp... Fick då reda på att vissa(inte alla) klarar inte att dricka lightläsk utan att få hungerskänsla, måste poängtera att jag inte har druckit mkt lightläsk men kanske ett glas per dag... När jag nu återigen håller mig till enbart vatten har hungrkänslan nästan försvunnit igen! :)

• Lasalle

Lotta på Bråkmakargatan

Har inte heller tillräkligt med erfarenhet, har gått på ren kur i 11 dagar och gått ner 5,8 kg. Hoppas att ngn annan har svar!

• Lasalle

Tezzibezzi

Prova köra helt rent i alla fall 2-3 dar och se om du märker ngn skillnad!

Svar på tråden Cambridge Kuren