• drömbrud

Cambridge Kuren

Jag har inte gått ner ett SKIT på 1 vecka! va e e för fel?!?

Ringde konsulenten och hon sa att de antagligen beodde på att jag slarvat och bara tagit 2 påsar pe dag ganska ofta.. och inte druckit allt jag ska..

Så nu ska ja köra på igen!!!!

• drömbrud

Mastermind! MUMS!!

Jag har typ 33 påsar som jag verkligen inte kan dricka! Grönsak och kycling! Jag har mailat till konsulenten (har köpt allt via viktklubben.se) och frågat om jag får byta dem... Tror ni man kan det?

Har gått ner ½ kilo nu iaf.. 81.4 väger jag nu.. Jag rack helt enkelt för lite och åt för några påsar.. Så nu ska ja käka påsar och dricka så de knakar om de.. Eller skvalpar om det

• drömbrud

Signatur:römbrud
    Start datum: 070108
    Längd:173cm
    Start vikt: 89.7 kg
    Aktuell vikt: 81,4 kg
    BMI:
    Mål: 68-70kg

• drömbrud

Bus

Det är det att man får gärna träffa henne oxå, på samtal och vägning och sånt. Jag har hft mailkontakt med henne tidigare och hon har sitt "kontor" med allt bara 500 meter från där jag bor Så jag hopas att det inte är några problem...

• drömbrud

Haha, men då kan ja ju lika gärna knalla ner till henne och byta.. Och förhoppningsvis inte beställa mer påsar.. har nu typ 70 påsar hemma så de räcker nog ett tag

• drömbrud

Bor i Honstull Långholmsgatan...

• drömbrud

Hahha

SKoj! Jag flyttar den 1 Februari... Till skanstull.. Vita bergsparken.. blir vi riktigt nära grannar..

• drömbrud

Haha! Kommer tänka varje gång jag är ute "kan de där vara busilinna" "kan det där vara busilinna".

Så kollar jag om du har en shake i handen oxå

• drömbrud

HAHAHAHAH!
    En egen BT-hälsning!!

Hur mkt har du kvar att gå nr. 4,1 kilo minus nu.. Va stävar du efter..? Är du "lätt överviktig" eller "kraftigt överviktig" osv.?

Svar på tråden Cambridge Kuren