• vegetarian

Cambridge Kuren

mastermind:Om det är så du känner är det rätt beslut! jag känner så starkt igen mig med det du beskriver om skräpmat och att man måste jobba på varför man har sitt ätbeteende. Sötsuget är ju svårt att tänka bort om det inte går över det är SKITSVÅRT att vara utan att äta om man är sugen . För min del kommer jag in i perioder av dåligt beteende. Senast har det varat i ca 3 år...
    Om jag väl äter rätt och tränar har jag inga problem att vara utan skräpmaten. Jag liknar det ohälsosamma liv jag levt som en drog, jag måste lära mig att avså från onyttigheter annars halkar jag dit . Jag tror ärligt talat att jag aldrig kommer klara av att bara "ta lite" eller lördagsgodis. Likna det vid en alkoholist och sprit.
    MEN jag hoppas att du finns kvar i tråden! Du kan ju som du skrev faktiskt använda dig av dina ck-påsar!

Kram o lycka till!

• vegetarian

drömbrud: vet inte, knske kan vara en förklaring med mensen jag har stått stilla för 4:e morgonen i rad....är väl en s.k. platå....

• vegetarian

oj, det lät gott! jag som äääääällllskar glass (en hel del glass försöker jag nu få bort...*muttrar*)
    jag ska prova, måste bara rota fram min mixer eller fungerar det med mixerstav?

• vegetarian

Hoho! Här är jag

Känns som jag inte dricker så mycket som MIN kropp kanske behöver? men 3 liter är det som jag får i mig - helt garanterat. Hörde av en annan ck:are att om man dricker för lite kan det göra så att fettförbränningen inte är i sitt bästa läge? Hörde också att för vissa gick man ner MER om man åt liiiiite protein på ren kur - hon som sa det gjorde det och hon hade kört ck två ggr.Ska kolla med min konsulent imorgon kväll!

jag har hört att om man tränar ska man passa sig om man börjar lukta ammoniak (svetten) för då bränner kroppen av muskler, dvs protein. jag LUKTAR ammoniak av o till UTAN att träna!! Jikes! jag kanske BEHÖVER protein (är rätt musklig under fettet..)

Någon som kan ge ett svar? *orolig*

Ja, av denna anledning har jag inte vågat mig till ngn vidare träning, jag märker att jag luktar efter tex en halvtimmes prommenad i halvsnabbt tempo med barnvagnen (inte FORT!).

Men kan man inte lukta så av fettförbränning då? man kan ju lukta illa då kroppen rensas på massa slagg, jmf med de som tex fastar..!

hilfe....

• vegetarian

jag vill tillägga till ovan skrivna inlägg att jag går ner SAKTA

ska jag dricka mer eller ngt för att få "fjutt" på´t ?

• vegetarian

Buslinna: har du ngn källa till att lukten kommer från fettförbränning? Är jätteintresserad av det i så fall!

Var hos konsulenten ikväll. -1,8 vecka 2 så totalt har jag minskat 4,5 men det är ju kvällsvikten så jag väger alltid lite druýgt ett kg MER än vad jag gör på morgonen. Hädanefter kommer jag raportera ny vikt på måndag morgon från min egen våg - skit samma om det har gått hela antal veckor, jag kommer ju hålla på till jag når mitt mål (säger jag nu...)

• vegetarian

uppdaterar

Signatur: Vegetarian
    Start datum: 070102
    Längd:174cm
    Start vikt: 92,8kg
    Aktuell vikt: 88,3kg
    BMI:29,2
    Mål: 70kg

• vegetarian

För mig har det "lossnat" (jag klagade ju för ett par dagar sen på min tröga mage . Nu fungerar det riktigt bra igen (utan att ha tagit ngr frön). Men man kan ju även använda sig av linfrön, vet inte om ngn tipsat?
    Jag har rört på mig mer än tidigare och druckit extra mycket vatten så det kan ju bero på det

Idag är det dag 17 på ren, tycker att "mat" inte längre frestar det är som om man blivit avvänjd. Det känns som att "mat - det är inget som jag använder" typ som man kan säga när ngn frågar om man vill ha en cigarett; "Nej, jag röker inte." Jag kan säga: "Nej , jag ÄTER inte."

man får väl se upp så man inte tappar greppet...

• vegetarian

Kul Drömbrud!

Här går det sakta...men jag klagar inte för nu börjar det MÄRKAS verkligen att jag minskat...

Ha en bra fredag alles!

• vegetarian

Buslinna:Har hört av andra att mensen kan göra att man lägger på sig mer vatten och svullnar. Så ingen fara - desto roligare nästa vecka!

Svar på tråden Cambridge Kuren