Hej igen!
Har inte kommit hel fram i planeringen men det närmar sig...
Ja, det här med New York ska verkligen bli häftigt!! Jag och min sambo har varit tillsammans exakt 10 år den dagen vi ska gifta oss så¨det blir lite extra speciellt. Vi hade först tänkt gifta oss i Sv.kyrkan, men de krävs att man är ute i god tid så man får den datumen man vill ha samt att det är ju lite "borgligt" över det med så då kunde jag lika gärna ta det i City hall+ det kostar nästan 3000 spänn att gifta sig i Sv.kyrkan och bara 500 i City hall, och lägger hellre de andra slantarna till ringarna då.
Min mamma ska med som vittne samt vår vän som bor i New York ska oxå vara vittne. Vi ska hyra en limo, så efter vigseln ska vi åka i den in i central park och ha bröllopspicknick vid den gamla borgen som finns där inne. På kvällen blir det restaurang. Huja, det är så mycket man kan berätta om det, men det var ju lite om det iaf. Anledningen till att det blir NY är att vi var där i april 2005 och blev TOTALförälskade i staden, och efter 10 år så kände vi att vi ville smita iväg från allt bröllopsbestyr det lätt blir här hemma. Ska ha fest när vi kommer hem istället i vår trädgård.
Ni då, såg att du ONSDAG I OKTOBER nyligen gift dig, berätta hur det var!!Klänning,ringarna,fesen,möhippan...ja rubbet!! Och du GRETA G ska ju snart skrida till altaret så att säga, hur är det med din planering? Börjar det bli lite nervöst....