Oups lite snabb... 7
F*n vad roliga ni är tjejer!!!
Kitty... Menar du Yoda i star wars? Den gröna? L ser också ut som Yoda ibland, mest när hon var baby-bebis Kanske har med deras sneaögon våra barn?!
F*n vad roliga ni är tjejer!!!
Kitty... Menar du Yoda i star wars? Den gröna? L ser också ut som Yoda ibland, mest när hon var baby-bebis Kanske har med deras sneaögon våra barn?!
vågar du inte skriva mer Kitty? :D
:D :D :D :D :D
Nu ligger L och tjuvkikar på tv... fast jag ställt henne låååångt bort. Ögonen nästan ploppar för hon försöker slänga låååånga blickar.... Å så blir hon arg på mignär jag vrider bort henne hahaha :D
cheers :D
Jag HADE som mål att va en mamma som reglerar tv-tittandet. Helst bara utvalda program
Men min dotras favvoprogram är simpsons o MTV
bajs kitty!!! :D
:D Här blev det också latmat.... :D Grillad kyckling.... fast HAN kokade ris och gjorde sås :D :D :D
Jalf
Bra att du säger till om Hemlis! :D :D :D Hur många ljus ska vi tända på hennes tååååårta?!
Vad schysst att du är hemma idag också :) fast inte så kul att dotra är sjuk... hoppas hon är pigg o glad sjuk så hon kanha kul hemma också :D
Urrf... måste komma igång, ska ha besök av söt bebbepojke och mamma... sk abjuda på tacosgratäng... Tur att blivande husband är hemma som kan dammsuga o skura badrummet igen :D :D :D
(Jag gjorde just kattoan faktiskt, o köket)
Hehe... 78 är bra... men inte lika bra som 79
Försöker ringa o boka tid till Hej Baby fotografering till lokaltidningen i örebro... upptaget heeeela tiden! Måste boka till nästa fredag, det är inte ofta som vi kan komma till stan o de har öppet!
Suuuuuuuuper enkelt!
Jag gör köttfärs med lök, vitlök, stooor paprika och tacoskryddor (gärna extra chili)
Potatisgratäng ungefär... skiva potatis och häll över matlagningsgrädde blandad med vitpeppar, salt och cheddarost/gratängostkrydda. Ugnsbaka ca. 15-20 min och sedan på med köttfärsen över och massor med ost i 15 min till eller till osten gratinerats.
Kan även ha tacosskal i färsen men jag glömmer alltid. Å så en klick cremefraiche för att göra det hela extra fett - o salsa som det behagar.
Har tyvärr inget fast recept, bara lekt fram efter att ha smakat på rest. och så anpassar jag efter hur många som ska käka... Ca.3 potatisar/person och 150-200gr köttfärs/person... :D