• JessicaZ

Vinter 2008

Nån annan som ska gifta sig nästa vinter?

• Svar på tråden Vinter 2008
  • Neppe

Hej JessicaZ!
    Jag och min m2b planerar att gifta oss i februari -08. :)

• JessicaZ

vad skoj! Det är vår månad också... Håller på och letar ställe. Vet ni vart ni ska vara?

• Neppe

Vi bor i Vasa, Finland. Kyrkan har vi redan bestämt, men inte var vi ska ha festen. Har ni redan börjat fundera på det?

• Pumpkin

Vi ska också gifta oss nästa vinter - februari eller mars 2008

• Neppe

Nu behöver jag lite hjälp...
    Jag har hittat en klänning från Milly Bridal som jag fastnat för, men jag undrar om den ser för somrig ut, då vi gifter oss i februari.
    Vi har funderat på vitt, rosa och silver som färgtema, så på det sättet skulle ju nog klänningen passa, eftersom den har rosa blommor på...
    Vad tycker ni?
    www.millybridal.com/store/comersus_viewItem1.asp&idCategory=50

• Pumpkin

Neppe:
    Åh, den där klänningen är ju bara SÅ vacker. Tycker inte alls att den är för somrig, men det tycker jag å andra sidan inte att nån klänning är. Tror den kommer göra sig mycket bra på ett vinterbröllop!

• Neppe

Tack Norrsken!
    Om jag vågar så ska jag kanske skicka efter den. Är lite skeptisk till att köpa en klänning som jag inte har provat. Men jag har ju gott om tid på mig att fundera.

• Pumpkin

Neppe:
    Jag har också funderat på att beställa från typ Ebay eller liknande, men det kommer nog bli butiksköpt ändå. Misstänker att när jag väl provar drömklänningen så kommer jag inte nöja mig förrän jag köpt den och den hänger här hemma

• Maggies

Här är en till i februari -08.

• Rotroth

Hej vi skall också gifta oss i Feb 08

Svar på tråden Vinter 2008