Inlägg från: JessicaZ |Visa alla inlägg
  • JessicaZ

Vinter 2008

Nån annan som ska gifta sig nästa vinter?

• Svar på tråden Vinter 2008
  • JessicaZ

vad skoj! Det är vår månad också... Håller på och letar ställe. Vet ni vart ni ska vara?

• JessicaZ

rotroth, kul. vart ska ni vara? har ni kommit långt i planeringen än? klänning?

• JessicaZ

mmm. fotograf e knepigt. jag har en vän från us som e fotograf. han gör det gratis.

• JessicaZ

jag vill oxå ha garanterad snö, men det får man se då vi ska vara i sthlm. var och provade klänningar härom dagen. man känner sig sååååååå fin

• JessicaZ

grattis till frieriet gotland

• JessicaZ

ganska många faktiskt. det var så häftigt för jag gick in och sa att jag inte hade nån speciell budget och de tre klänningar jag tyckte var finast var några av de billigaste

• JessicaZ

gotland, vad romantiskt!

• JessicaZ

gotland 08, inget bestämt än, men jag kuande att det var viktigt att gå och kolla då jag var i stockholm med lilla syster ªbot i london annars). men hua vad dyrt det är med vita vinterkappor. 2000 skulle de ha för att hyra en. om klänningen går på 5600 att käpa så känns det lite saftigt. men vad vet jag...

• JessicaZ

håller på och kollar efter en fin lokal/rest/herrgård i stockholm som har öppen spis. nån som har tips?

• JessicaZ

Gotland08:
    men visst e re kul att titta på alla vackra saker!

• JessicaZ

neppe:
    jag kollade in klänninen och den är jättevacker. jag förstår varför du funderar på om den är somrig dock... den ser en aningens somrig ut för ett vinterbröllop tycker jag. mest för att det är rosa blommor på... men... det där är ju en smaksak.

• JessicaZ

det låter bra. den är supervacker så kör på om det känns rätt.

• JessicaZ

tack för tipset sanasol. ska kolla där

Svar på tråden Vinter 2008