Inlägg från: Mica1 |Visa alla inlägg
  • Mica1

Inga fler mars 2007 brudar än jag o en till???

Inga fler brudar än jag och en till nu i mars???? Kan inte fatta det men om bara snart 2 månader är det dags att gifta sig... Fler som ska gifta sig i mars 2007? Hur känner ni, stressade, vad kvar att fixa?

Jag är (kanske konstigt nog) lugn, har musik kvar till festen som det stora att fixa men annars mest det sista detaljerna som i och för sig är en hel del, dags att vakna ur dvalan och sätta fart

• Svar på tråden Inga fler mars 2007 brudar än jag o en till???
  • Mica1

Hej Mars brudar (nu låter det som vi kommer från en planet men ja ja ).

Vi gifter oss den 10 mars och har vigseln i S:t Ansgars kapell i Högalidskyrkan, fest+middag blir på Långholmen på Carlshällsgård. Va där idag och gick igenom alla detaljer för fest och middag, skoj, nu börjar det verkligen kännas på riktigt!! Inte stressad än som sagt men tar en sak i taget. Planerar nu med min tärna var vi ska sova natten innan. Ska fundera vidare på detta med "kul" inslag på festen, meddelar om jag kommer på ngt.

/Mica

• Mica1

HAHA jag visste väl att det fanns fler mars brudar

Päls frågan: jag kommer att ta en varm päls av min mamma i mörkbrunt som jag bara ska ha att värma mig med under fotograferingen (mellan bilderna) om vädret blir fint och vi kan fotas ute. Sen har jag hyrt en vit päls krage som går ner en bit på ryggen som jag har ibland under fotograferingen och sen till kyrkan och mellan kyrkan och herrgården. Tror det räcker då jag annars bara är inne. Ska låna ett par vita pälsstövlar av en vän som jag också bara har under fotograferingen ute. Igår pratade jag och min blivande man (kul o säga det!) att det allra viktigaste på denna dag är att han och jag gifter oss och att vi väljer att leva resten av våra liv tillsammans. Sen om middag och fest blir roliga etc etc så är allt det en bonus men man får inte glömma själva orsaken till dagen i all planering! Kärleken är det viktigaste! Ha en toppen helg mars brudar, själv ska jag spana in vår präst och kantor och se vad det är för ena /Mica

Svar på tråden Inga fler mars 2007 brudar än jag o en till???