Inlägg från: Myscha |Visa alla inlägg
  • Myscha

Inga fler mars 2007 brudar än jag o en till???

Eller så är dom inte på denna sidan....

Jag har varit och kollat ut vilken ring jag ska ha idag. Jättekul!

Du frågade mig om jag hade några bra tips vad man kan hitta på efter middagen men jag är nog dessvärre ganska tom där på idéer. Återkommer om det dyker upp någon kul idé.

Vart ska ni har vigsel + fest någonstans?

• Myscha

Härligt att gifta sig i Thailand! Är det inte svårt att planera allt när man är så långt bort?

Vi har försökt få till en bröllopsresa till Thailand men eftersom vi gifter oss 24:e så faller vår 2:a semestervecka in precis lagom till påsk vilket innebär fullbokat överallt.
    Vi har fortfarande inte bestämt vart vi ska åka.....

• Myscha

Vad kul, vi är några stycken!

Jag har hittat klänning idag men vi har letat hela Stockholm runt efter klänning till min tärna. Så om ni har några tips så tar jag tacksamt emot dem!

Vi ska gifta oss i Bromma Kyrka och ha festen på Ängby slott.

Vi bokade vår bröllopsresa igår... Eller vad man ska kalla det. Efter mycket om och men så blev det Sunwing Resort på Grand Canaria. Vi har en 2-årig dotter som vi helst inte vill lämna hemma i en hel vecka. Inte för att jag tror att hon lider av det men vi gör. Så det var så det fick bli.

Vart ska ni andra åka på bröllopsresa?

//Myscha

• Myscha

Härligt att gifta sig på Ishotellet! Det är nog en kul upplevelse att bo där.

Jag har inte heller hittat några skor. De som finns i bröllopsbutikerna kostar ju massor och det känns sådär att lägga 1000:- på ett par skor man använder 1 gång.
    Någon som har ngt tips där man kan hitta fina skor till bra priser?

Vi har inte kommit så långt i vår planering heller. Inte ens maten är bestämd. Den kocken vi ska ha ska ev vara pappaledig precis den perioden så nu måste vi tänka om. Men vi har fler alternativ att välja på så det löser sig nog.

• Myscha

Vad kul! Du känner du till hoodsen.
    Vi gillar Bromma. Har bott där i 8 år. Flyttade till Spånga för 2 mån sedan. Husen i Bromma är sjukt dyra så vi fick välja Spånga istället. Men Bromma Kyrka är riktigt fin så det ska bli kul.

• Myscha

Jag behöver både. Tack för tipsen! Ska kolla runt och se vad jag hittar.
    Jag kollade här men det fanns inget i min storlek.

• Myscha

TAck för alla tips. Debenhams får ett besök på måndag när man börjar jobba igen. Dom har inte stängt igen än vad jag vet frågan är bara hur mycket som finns kvar.
    Hur gör ni med transport mellan kyrka och festlokal? Vi gifter oss i Bromma kyrka och har festen i Ängby Slott. Det är typ 1km emellan så hyra bil för 2500-3000 känns inte aktuellt. Någon som har ngt tips?

//Myscha

Svar på tråden Inga fler mars 2007 brudar än jag o en till???