Inlägg från: Mrs E |Visa alla inlägg
  • Mrs E

Östersund/Jämtland 2007

Odd fellows lokal var vi i, den var toppen men lite svår att möblera. Anlitade deras kock och bartender och de var väldigt bra, folk pratar fortfarande om den goda rödingen...

• Mrs E

Jämtlandstaus - det tror jag skulle gå bra. Det enda som är problemet med lokalen egentligen en är "mellanvägg" som gör att det blir lite avskärmat mellan rummen. Vi dukade i en osymetrisk E-formation med några lösa bord och det blev faktiskt riktigt bra. Annars är lokalen toppenfin och läget är ju kanon med närheten till hotell för långväga gäster. Det går ju till och med att krypa hem...

• Mrs E

Jämtlandstaus, så kul! Jag mailar över lite saker i kväll, ska strax gå på möte. Vill du ha foton och bordsplacering så du ser hur vi dukade? Det är inte runda bord, men... Mailar över vårt menykort också, maten var jättegod!

• Mrs E

Jämtlandstaus, förlåt att det inte kom något mail igår. Jag satt och pluggade hela kvällen och nu är jag på jobbet. Fixar det ikväll istället, hoppas det är ok!

• Mrs E

Nu har du fått mail Jämtlandstaus!

• Mrs E

Det var verkligen förvirrande att vi bara skiljer oss åt med ett mellanslag . Jag är färdig med bröllopsplanerna och gifte mig förra mars men hänger här ändå av lite gammal vana och lite nyfikenhet.

Svar på tråden Östersund/Jämtland 2007