Inlägg från: Sara Jämtland |Visa alla inlägg
  • Sara Jämtland

Östersund/Jämtland 2007

Hallå!!
    Gifer oss den 7 juli och nu börjar det hända grejer.....Spännande.
    Vi ska göra alla inbjudningarna i helgen. Blir lite myspys med Tacos och pyssel!! Tur man har bra släkt och vänner som vill hjälpa.... Hur gör ni med Mat, vart kan vi väda oss, har kollat med kalles kök men han var upptagen, jag vill ha tips!!!! Tack på förhand.

• Sara Jämtland

Marskatt- Bröllopet kommer att vara i Häggenås 3,5 mil utanför ÖSD där jag är uppvuxen sen blir festen i Norderåsen som ligger 3km från Häggenås. Vi hade tänkt oss catering, några tips??

• Sara Jämtland

Hej!!!!
    Nu har vi skickat inbjudningarna, alla fick dom igår på hjärta dagen!!! Titta gärna in på våran hemsida www.saraocherik.se Inbjudan och hemsidan ser ungefär lika ut!!! Det är så skönt nu när alla vet, nu kan man prata med vem man vill om det här och när man vill.

Hur går det för er andra med planering och så... Nyfiken!!!!

Ha det bäst/ Sara

• Sara Jämtland

Gööran-klart jag kommer ihåg dig och den härliga dansen!!!!!
    Kul att vi ska bli fru samma dag, men det är ju lite kul med 070707. Kul att du gillade hemsidan, ja vi har fått mycke beröm för den!! Hoppas att allt går bra för er med planering och allt! Vart gifter ni er?

• Sara Jämtland

Storsyrran-Vi har frågat min konfa-präst om han vill viga oss, väntar på svar där. Ni ska alltså gifta er i Häggenås eller?? Vet jag vem du är?? Dubbelbröllop va häftigt!!!! Vi är ju fyra systrar, det hade varit coolt att gifta sig alla fyra tillsammans. Dom är mina tärnor, gifta sig är inget för dom tydligen

Svar på tråden Östersund/Jämtland 2007