Inlägg från: An1 |Visa alla inlägg
  • An1

Östersund/Jämtland 2007

Jag hakar på den här tråden lite grann...eftersom vi gifter oss i sommar, i Bergs kyrka :)

Har svårt att hitta rätt vigselring just nu...ingen passar. Alltså, finns jättemånga, jättefina. Men ingen passar ilag med förlovningsringen. Har kollat alla butiker i Ö-sund, så måste kanske leta vidare i Stockhom istället?

• An1

Jämtlandstaus:
    (förlåt för sent svar).
    En 22 karat (som tydligen inte finns i sverige, man har inte 22 här) gult guld. Men eftersom den är 22 så är färgen lite annorlunda än 18. Sen är den ganska tjock. I övrigt är den helt slät (med mönster i) men den har lixom inte samma form i alla fall som andra ringar.
    Men jag får väl låta bli att vilja ha en vigselring som passar i form och färg med förlovningsringen...

• An1

Marskatt,
    Snälla skicka namn på hon som sminkade dig, annyy_uk@yahoo.co.uk
    Tack!

Jag söker med ljus å lyckta efter nån som kan sminka, nån som har något tips? Gärna nån som kan tänka sig att resa, vill nämligen helst inte åka till östersund själv på bröllopsdagen...alla tips välkomnas! :) tack.

• An1

Marskatt,
    Tack för ditt mail (mailade tillbaka, men det gick inte av nån anledning). Jag ska höra med henne vad hon säger, hon kan ju inte mer än säga nej.

Svar på tråden Östersund/Jämtland 2007