Inlägg från: theswede |Visa alla inlägg
  • theswede

Östersund/Jämtland 2007

Hej !
    Jag är ny. Jag kommer från Stugun. Jag har bott i USA sedan 1983. Ska gifta mej på Norderön i Juli. Har lite jobbigt att planera härifrån. Jag har läst era råd och det har bland annat hjälpt mej att hitta en fotograf. Tommy Andersson blir det. Har lite svårt att hitta en frisör. Alla verkar ha semester i Juli.

• theswede

Jämtlandstaus, när gifter du dej?

• theswede

Marskatt
    vilka slags blommor hade du, hur många barn har du? Var dom med i vigseln?
    Jag har fyra barn. Dom ska vara med allihop, Min son 15 och mina flickor, 13 år 4 år och 11 månader.
    PS Tack för svar om frisör.

• theswede

Jag konfirmerades där 1980 tror jag det var. Min son döptes där också, så det känns liksom som att det blir rätt. Min konfirmationspräst kommer hela vägen upp från södra sverige för att viga oss . Det känns jättekul.

• theswede

Nu har vi köpt ringar. En sak till som är gjort. Tiden går så fort. Jag ska ju ha med allt härifrån Californien också. Jag ska flyga själv med mina tre döttrar en vecka innan min fästman och min son kommer.

• theswede

Marskatt

Nu har jag skaffat frissa. Det blir samma som du hade. Mamma ringde och hörde om hon hade tid. Hon som sminkade ska ha semester då, så jag får skaffa någon annan. Det känns bra att ha frissan avklarad, du var väldigt fin i håret. Du verkar lyckligt lottad när det gäller hår anyway... Jag har inte alls så där tjockt och fint hår, men något ska vi nog få till. Tusen tack för tipset

• theswede

Marskatt

Vi gifter oss den 21a Juli på Norderön. Jag var precis iväg och hämtade min ring.

• theswede

Marskatt
    Jag läste just att du hade Tommy Andersson som fotograf. Han har jag också bokat.Låt mej veta hur bilderna blev.

Svar på tråden Östersund/Jämtland 2007