Engelsk bil (typ London-taxi eller dubbeldäckare)
Letar förbrylt efter ngn transport med engelsk anknytning? Typ london taxi, dubbeldeckare eller ngt annat TYPISKT engelskt? Alla förslag mottages tacksamt!
Letar förbrylt efter ngn transport med engelsk anknytning? Typ london taxi, dubbeldeckare eller ngt annat TYPISKT engelskt? Alla förslag mottages tacksamt!
Hej,
Vet inte vart du bor men vet att båstadbuss brukade ha en dubbeldackare. Den ar ganska popular sa man far boka langt innan.
Lycka till
Bor i Sthlm... :(
Fler förslag?
puff..
Jag ska åka till kyrkan i en "hundkoja" mini cooper! Mer engelskt än så blir det inte!!!
Min syrra har köpt en av äldre modellen, dom som är finast!
Den är pärlemoskimrande!!!
Billa vet du vart man kan hyra en?
Nä, tyvärr! Vi kommer dessutom få plocka bort ena framsätet, annars kommer jag inte in med bröllopsklänning! ( är 184 cm )
Jag kan prata med syrran å se om hon vet någon, hon känner en del folk i sthlm!
När är det?
Jaguar Daimler förlängd?
Jag kanske kan hjälpa dig om du är intresserad av mini cooper, Vilket datum är det du ska gifta dig?!
Billa 23 februari!
I år?! Aj då.
Syrran håller på å mekar för fullt men kommer inte hinna få den besiktigad innan dess.....sorry! Det va ju trist!
Hoppas du hittar en supersnygg brittisk bil ändå!
Billa förhoppningsvis! Tack för visat engagemang!
Spårvagnsmuseet hyr ut gamla bussar, där ibland dubbeldeckare. Vi ska ha en sån för att transportera våra gäster. jätteballa, tycker jag. Du hittar dem via SLs hemsida.