• Svar på tråden En vinterbruds berättelse och bilder
  • Pumpalot

gud vilka vackra detaljbilder"!

• Vinterbrud feb -07

Ååhh så fina!
    Jag har nog dagens dummaste fråga;
    Var har ni hittat kritor med vita askar? Tänkte att jag skulle ha kritor till barnen vid borden, men alla har ju så färgglada förpackningar! Det förstör ju dukningen.. ;)

• tårtsmulan

Visst är det Vår fotograf som dessutom spelade gitarr, sjöng och fungerade som DJ var den smartaste investeringen i hela vår bröllopsbudget.

• frökenN

Underbart (!) att få läsa om er dag. Och vilka fina bilder!!! Jag tror att ni hade ett sådant bröllop som jag hoppas att mitt blir: varmt, lyckligt och roligt!

Lycka till som man och hustru!

• tårtsmulan

Angående kritorna så var det faktiskt så låg de förpackade så fyra och fyra i en större och väsäntligt mer färgglad större ask. Jag kommer dock inte ihåg var det var vi köpte kritorna för vi hade dem redan hemma.

• tårtsmulan

Tack fröken N När är det er tur?

• fru till pingst

ni var så vackra!! Jag har en fråga angående er dukning, den var så enkel o så vacker tycker jag, men det rosa ni hade under tallrikarna, är det tyglöpare eller??? jag funderar nämligen på nåt liknande men i olivgrönt..

• J+J

HEJ...
    UNDERBARA BILDER O VAD FINA NI VAR/ÄR..
    Undrar oxå en sak. var har du köpt favor boxarna?? Letar som en galning för att få tag i dem i SV men hittar inte...

Svar på tråden En vinterbruds berättelse och bilder