• Svar på tråden En vinterbruds berättelse och bilder
  • tårtsmulan

fru till pingst:
    Tack Det vi använde som löpare/bordstabletter heter sizoflor (med reservation för stavningen). Det är ett tunt nästan pappersliknande material som ofta används i blomsterdekorationer. Vi beställde en rulle på 25 m genom vår blomsterhandel som de i sin tur tog hem från en av sina grossister. Det finns i flera olika färger, och just grönt har jag för mig att jag sett ett annat brudpar här på BT haft i sin dukning.

• tårtsmulan

J+J:

Tack Favorboxarna var ett riktigt fynd. Såg dem först på en liten bröllopsmässa som de hade på Grand Hotel i Lund i höstas. Det var en pappershandel i stan som sålde dem för 4 kr/st. De var "förvikta" på ett sätt så att man lätt kunde vika ihop dem på egen hand sedan.

• frökenN

10:e februari går det hela av stapeln för min del. Minst sagt en del att göra innan säcken är ihopknuten om man säger som så :)

Var dessutom och tittade på hus idag, så nu verkar allt hända på samma gång. Men jag är nog inte ensam om att känna så, eller?

• Lillan72

Jag hoppas att vårt bröllop blir lika trivsamt som erat så ut att vara! Vilka otroligt vackra bilder och du var urtjusig!! Jag blev också superförtjust i er bröllopstårta!!

• mooogn

Jättefina bilder och vad kul med så många detaljbilder

• tårtsmulan

frökenN :

Då närmar det sig med stormsteg för er Blir lätt stressigt på slutet, vi satt med festprogrammen till en bit in på natten innan vi skulle gifta oss. Lycka till med både bröllop och husköp!

• tårtsmulan

Lillan72 :

Tackar :D Ert bröllop blir säker också jättemysigt, man har ju inte så konstigt en minst sagt partisk åsikt i den frågan Tårtan beställde vi från Ultimate Cake i Malmö och den var inte bara fin utan hur smarrig som helst också.

• tårtsmulan

mooogn:

Tack Jag fullkomligt älskar detaljbilder, och vi diskuterade det med vår fotograf innan så han visste det. En av mina absoluta favoriter är den med en av våra flickors skor

• Too Be  gift nu

Åh, ni var jättefina !!
    Det ser ut som att ni är jättelyckliga och festen såg ut att vara jättekul !!

Roligt att se lite vinterbröllop när man själv gifte sig mitt i sommaren:)

• tårtsmulan

TooBe - gift nu :

Tackar Var det inte ni som gifte er i Las Vegas? Era fantastiska bilder fick mig för en kort stund att tänka tanken på att fly fältet och gifta oss på egen hand utomlands. Men trots allt ville vi dela hela vår dag med nära och kära vilket vi inte ångrar en sekund. Kanske det kan bli en semesterresa till Vegas för oss istället

• Too Be  gift nu

tårtsmulan

Jepp, det var vi:)
    Det är synd att man inte kan prova på lite olika teman när man gifter sig:):)

Semester i Las Vegas rekommenderas !
    Jag och mannen kommer åka dit igen nästa år.

Svar på tråden En vinterbruds berättelse och bilder