Inlägg från: tårtsmulan |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden En vinterbruds berättelse och bilder
  • tårtsmulan

Visst är det Vår fotograf som dessutom spelade gitarr, sjöng och fungerade som DJ var den smartaste investeringen i hela vår bröllopsbudget.

• tårtsmulan

Angående kritorna så var det faktiskt så låg de förpackade så fyra och fyra i en större och väsäntligt mer färgglad större ask. Jag kommer dock inte ihåg var det var vi köpte kritorna för vi hade dem redan hemma.

• tårtsmulan

Tack fröken N När är det er tur?

• tårtsmulan

fru till pingst:
    Tack Det vi använde som löpare/bordstabletter heter sizoflor (med reservation för stavningen). Det är ett tunt nästan pappersliknande material som ofta används i blomsterdekorationer. Vi beställde en rulle på 25 m genom vår blomsterhandel som de i sin tur tog hem från en av sina grossister. Det finns i flera olika färger, och just grönt har jag för mig att jag sett ett annat brudpar här på BT haft i sin dukning.

• tårtsmulan

J+J:

Tack Favorboxarna var ett riktigt fynd. Såg dem först på en liten bröllopsmässa som de hade på Grand Hotel i Lund i höstas. Det var en pappershandel i stan som sålde dem för 4 kr/st. De var "förvikta" på ett sätt så att man lätt kunde vika ihop dem på egen hand sedan.

• tårtsmulan

frökenN :

Då närmar det sig med stormsteg för er Blir lätt stressigt på slutet, vi satt med festprogrammen till en bit in på natten innan vi skulle gifta oss. Lycka till med både bröllop och husköp!

• tårtsmulan

Lillan72 :

Tackar :D Ert bröllop blir säker också jättemysigt, man har ju inte så konstigt en minst sagt partisk åsikt i den frågan Tårtan beställde vi från Ultimate Cake i Malmö och den var inte bara fin utan hur smarrig som helst också.

• tårtsmulan

mooogn:

Tack Jag fullkomligt älskar detaljbilder, och vi diskuterade det med vår fotograf innan så han visste det. En av mina absoluta favoriter är den med en av våra flickors skor

• tårtsmulan

TooBe - gift nu :

Tackar Var det inte ni som gifte er i Las Vegas? Era fantastiska bilder fick mig för en kort stund att tänka tanken på att fly fältet och gifta oss på egen hand utomlands. Men trots allt ville vi dela hela vår dag med nära och kära vilket vi inte ångrar en sekund. Kanske det kan bli en semesterresa till Vegas för oss istället

Svar på tråden En vinterbruds berättelse och bilder