• Cavatina

Stockholmsbrudar nya kompisar 4

Oj, kul med nya bekantskaper! Jag gifter mig i juni och är going on 27, har en hel del kvar att planera även om en del smått oväntade saker redan är nästan färdigfixade...

När är det fikadags då...? För tillfället är jag utan röst och med kryckor (lång historia, inget akut), så gärna på söder..

• Cavatina

För mig passar det bättre med nästa vecka! Vi kan kanske om inte annat fika då också..?

• Cavatina

Måndag funkar nog för mig med! Muggen igen eller?

Har ni tänkt på hur varmt o skönt Wunja har det nu? *huttrar avundsjukt*

• Cavatina

Västindien (väl??) är hon o mannen i, och det är inte utan att man vill dit själv..

Har du några honeymoonplaner, Smartiz? Jag o blivande har inte kommit dit än så jag suger i mig alla tips som en svamp, hehe.

Terri:
    Jag tittade på er fina(!) sida nu och det sista jag upptäckte var att man kunde läsa den på svenska. Min engelska fick sig en lätt uppfräschning dock, inte illa.

• Cavatina

Smartiz: Känner igen de där kraven! Vi har exakt samma.. Skönt med bonuspoäng, vi har inga såna...

Fotograf är bokad: www.olofelm.com/ så det känns bra. Har börjat nojja för bukett och resa så smått. Vad jag vill ha ändras från dag till dag så jag är lite nervös för att boka blommorna redan nu. Annars har vi börjat titta på musik till vigseln men kommer just ingenstans tyvärr.

• Cavatina

Fika på Muggen? imorgon kl 18?

(Jag kommer som vanligt lite senare, men tänkte att ni kan ju ta för er så länge.. )

• Cavatina

Jag är genomförkyld.... Får nog också ställa in, tyvärr.

Senare i veckan?

• Cavatina

Majn

Vad kul att det blev lyckat! Grattis!! Jag ser fram emot att få höra och se om er stora dag!

NÄsta vecka blir väl toppen! Är man tillåten med kryckor i bassängerna, haha..? Annars får jag väl sitta som en mamma på läktaren och vinka till er..

• Cavatina

Jag röstar på MUGGEN!

Det var så trevligt där tycker jag, både mat o fika och så stänger de inte klockan åtta.

Eller vill ni att vi ska förnya oss...?

• Cavatina

Fika, javisst! (Monster vill ha kaka, kaaaka! )

SKa vi ses kl 18 utanför Muggen eller? Jag tänker komma i tid, det ni... SKa vi/ kan man boka bord?

Gumsestumpan: Redan ett halvår? Grattis!!

Froggys: Tack! Kul att du trivs med jobbet!

Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 4